• lars.nijhuis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2025
Hallo lui,

Ik heb het volgende probleem bij een van onze gebruikers van ons bedrijf. 2 a 3 keer per week worden de gedeelde agenda's van deze gebruiker verwijderd en kan ze wanneer dit gebeurt ook niet e-mails lezen. Ze moet dan opnieuw aanmelden in windows om weer e-mails te kunnen lezen en kan ze de gedeelde agenda's weer opnieuw aanmaken.

Iemand enig idee waar ik dit probleem kan oplossen?

Thanks

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met dat de agenda's worden verwijderd? Waarom doe je dat dan als dat een probleem is, en waarom kan ze d'r mails niet meer lezen als ze haar agenda verwijderd?

Ik snap echt totaal niets van je topic en je topic titel geeft ook geen enkele hint van wat je nu eigenlijk bedoelt..

• lars.nijhuis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2025
oh sorry dat ik niet duidelijk was.

Probleem is dat je in outlook gedeelde agenda's kunt toevoegen, dus de agenda's van je medewerkers bekijken. Normaal gesproken blijven deze gedeelde agenda's bewaard, maar bij deze gebruiker worden zo ongeveerd 2x per week in eens verwijderd van haar outlook. en wanneer dit gebeurt kan ze ook haar e-mails in haar inbox niet lezen, dan moet ze opnieuw aanmelden en dan kan ze haar e-mail weer lezen maar moet ze die gedeelde agenda's weer opnieuw toevoegen

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Om je vraag snel te beantwoorden: 't is een Outlook probleem, danwel Windows probleem, aangezien een simpele handeling in de client het probleem (tijdelijk) oplost.

Dus ga daarmee aan de slag. Verwijder het Outlook profiel eens en maak het opnieuw aan. Het probleem kan ook iets dieper zitten namelijk dat er iedere keer wordt aangelogd met een tijdelijk Windows profiel omdat het originele profiel niet kan worden geladen. Dus ga echt eens kijken of er geen andere problemen zijn die daartoe te herleiden zijn.

En in Outlook kun je gewoon Analyse en herstel gebruiken.

Afijn, dat zijn een paar tips en nu echt aan de slag gaan en laten zien wat je zelf al allemaal geprobeerd hebt ipv enkel deze vage omschrijvign op te geven