Beste allen.
Sinds een maand tevreden gebruiker van SABNZB, weer wat anders dan Newsleecher of Grabit. Eenmaal wennen en het werkt ideaal!
Echter, SABNZB geeft ook ontzettend veel irritatie..
Nadat een nzb klaar is met downloaden heb ik SABNZB zo ingesteld dat hij automatisch parred en unrarred.
Hier kan ik heel kort in zijn, dit neemt veel, zo niet al mijn ram geheugen in gebruik!!
Ik heb er 2x 2 latjes ram in zitten die bij normaal gebruik voor 1/3 in gebruik zijn.
Gaat SABNZB aan de slag met parren en unrarren schiet het vol tot ~98/99% !
Hierdoor kan ik uiteraard niks meer met mijn pc.
Uiteraard zelf bekeken of dit op te lossen is. Zo heb ik mijn cashe schijf verplaatst naar een andere HDD en wat geprutst aan de:
Iemand die weet hoe ik dit vervelende probleem op kan lossen?
Sinds een maand tevreden gebruiker van SABNZB, weer wat anders dan Newsleecher of Grabit. Eenmaal wennen en het werkt ideaal!
Echter, SABNZB geeft ook ontzettend veel irritatie..
Nadat een nzb klaar is met downloaden heb ik SABNZB zo ingesteld dat hij automatisch parred en unrarred.
Hier kan ik heel kort in zijn, dit neemt veel, zo niet al mijn ram geheugen in gebruik!!
Ik heb er 2x 2 latjes ram in zitten die bij normaal gebruik voor 1/3 in gebruik zijn.
Gaat SABNZB aan de slag met parren en unrarren schiet het vol tot ~98/99% !
Hierdoor kan ik uiteraard niks meer met mijn pc.
Uiteraard zelf bekeken of dit op te lossen is. Zo heb ik mijn cashe schijf verplaatst naar een andere HDD en wat geprutst aan de:
Echter weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet en wat verschillende waardes uit proberen wilde ook niet bijzonder helpen.Article Cache Limit:
Cache articles in memory (reduce disk access).
Iemand die weet hoe ik dit vervelende probleem op kan lossen?