Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Ghost] Meerdere pc's imagen, problemen detecteren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een gigabit netwerk liggen met een 3560 switch met gigabit poorten die allen op aut staan ,
Met een 40 tal PC `s dmv een ghostimage verstuur ik images naar de desbetreffende PC`s . Maar soms blijft de ghost hangen en moet ik deze opnieuw starten , na een zoektocht kwam ik tot de ontdekking dat er een UTP kabel wel/niet contact gaf. het probleem is dat de gehele ghostsessie hangt, en ik niet weet op dat moment welke PC er problemen geeft. Is er een mogelijk dat alleen die ene blijft hangen en de rest gewoon doorloopt ?
Werk met ghost versie 7.0

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap vrij weinig van je warrige verhaal, en ik krijg ook niet het idee dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden hebt doorgelezen voor je dit topic startte.

In ieder geval pas ik je topictitel even aan, 'help' hoort daar namelijk niet in thuis.

ghost multisessie loopt vast help!!! > [Ghost] Meerdere pc's imagen, problemen detecteren *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
sorry ,
Op de switch zitten 48 gigabit switchpoorten daarop zitten zitten 40 werk PC`s aangesloten en 1 ghostserver .
Met de ghostserver verstuur ik een ghost image naar de 40 pc`s toe .
Als alles goed zit staat de ghost image binnen notime op de 40 PC geghost.
Maar af en toe blijft de ghost sessie halverwege hangen en doet niets meer .
Na veel gezoek kwam ik erachter dat er een UTP kabel naar een werk pc gaar was .
Nu is mijn vraag hoe kan ik voorkomen dat de gehele sessie stopt, maar alleen die ene PC wordt afgebroken en niet allemaal . gebruik een oude ghost versie 7.0 (heb licenties hiervoor )
Hoop dat het nu niet zo warrig is ?