Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Verwijderd

Topicstarter
sinds ik vanochtend de pc aangezet heb werkt de linker shift toets niet meer icm met de 2 toets. normaal verschijnt dan @ echter nu alleen de 2. normaal gesproken zou dit de instelling van het toetsenbord zijn alleen met de rechter shift toets werkt @ wel. vreemde is dat wanneer ik linker shift ctrl indruk de toetsenbord instelling wel veranderd. dus hij doet het wel alleen niet zoals ik wil.

ik heb dit probleem vorige week ook gehad en was er toen helemaal klaar mee dat ik vista opnieuw geinstalleerd heb en hierna het toetsenbord weer normaal werkte. (gisteren ook nog voordat ik de pc uit heb gezet). ik heb nu niet zoveel zin om weer alles opnieuw te moeten installeren dus ik denk ik vraag het aan jullie.

kan iemand mij hiermee helpen aub. :?

alvast bedankt

dennis

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 09:35
Ten eerste wat voor toetsenbord merk heb je?
En welke taal gebruik je standaard voor de toetsenbord?

Verwijderd

Topicstarter
saitek eclipse 2 en toetsenbord instelling staat op vs international.

• nftk
Welke vista gebruik je?
En je hebt de nieuwste drivers al geprobeerd van de Saitek site?

Anders heb je een link hierzo.
http://saitek.com/uk/down/drivers.htm

Verwijderd

Topicstarter
nftk schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:12:
Welke vista gebruik je?
En je hebt de nieuwste drivers al geprobeerd van de Saitek site?

Anders heb je een link hierzo.
http://saitek.com/uk/down/drivers.htm
Windows Vista Home Premium met service pack 2 geinstalleerd.
Helaas heb ik al gekeken op de site van Saitek en er zijn geen drivers beschikbaar. Zie trouwens nu dat mijn toetsenbord het ineens weer doet :S @@@@ jippie jippie.. toch wel vreemd terwijl ik zelf er niks aan heb gedaan.. ik zie nu trouwens dat hij het ineens weer niet doet.. shit..

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De linker shift toets wordt volgens mij ook gebruikt om allerlei hulpmiddelen aan te zetten. Een paar keer op shift drukken start bijvoorbeeld 'sticky keys' of zo op. Misschien moet je in control panel bij de 'ease of access' of 'hulpmiddelen' (sorry, weet niet meer hoe dat precies heet) alles even uitzetten...

edit: 'Accessibility Options', zie ik zojuist op Google...

[ Voor 9% gewijzigd door LeLo op 18-09-2009 14:33 ]

• nftk
Ik zet standaard sticky keys uit.
Als ik een game aan het spelen dan wordt je er echt gek van. :)..

Maar hopelijk is het zo verholpen?

[ Voor 61% gewijzigd door nftk op 18-09-2009 15:23 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doet de toets iets als je erop drukt? Dan kun je redelijkerwijs toch zelf verzinnen dat je probleem niet is met je hardware, maar met de maneir waarop je OS omgaat met de signalen uit het toetsenbord,..

Move OH -> Windows Clients

Overigens verwachten we waar dan ook op GoT dat je zelf op zoek gaat voor je een topic aanmaakt. Dit soort gedoe heeft puur met landinstellingen te maken en komt zeer vaak voorbij. Maar wat daarmee te doen is ter beoordeling van de WC-crew

Oslik blyat! Oslik!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Eigenlijk is de fantasieloze titel en het totaal gebrek aan eigen inzet al voldoende argumentatie om ook hier een eind eraan te breien dus.
Gebruik de search voor je een topic opent - en dan ook nog eens op de verkeerde plek - en doe je voordeel met de diverse FAQs die er aanwezig zijn.
Vaak staan daar juist dit soort kleine 'irritaties' wel in genoemd.

Als je dat al hebt nagekeken, wees dan zo slim om dat ook in je startpost duidelijk te vermelden.
Dat voorkomt dat de eerste tien posts met dingen komen die je zelf allang hebt gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door alt-92 op 18-09-2009 15:28 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.