Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakkie040
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 13:39
beste,

ik heb net het een en ander gelezen over domotica nou wou ik graag mijn kamer een beetje op-pimpen. ik heb nog een oud 12" touch screen liggen en een mini pc'tje. nou vroeg ik me af of het mogelijk was om daar mijn lampen op aan te sluiten zonder daar al te veel geld in te steken. (ik ben echt een leek wat dat betreft) maar hoe werkt zoiets, en hoe kan je een lamp aansluiten op een pc ??

mvg michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 06:44

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hoi en welkom op GoT. Zoals in de algemene voorwaarden staat zijn er een aantal zaken waarvan we graag hebben dat je het doet voor een topic te starten, en een ervan is zelf op zoek gaan naar antwoorden. Dat lijk je niet gedaan te hebben, terwijl dat in dit geval een stuk handiger was dan meteen een topic te openen: De eerste Google-query die in mij opkwam levert nota bene een link naar GoT op als tweede link.

Probeer eerst zelf eens het een en ander op te zoeken, zowel op GoT als op Internet. Mocht je dan nog specifieke technische vragen hebben ben je meer dan welkom om een goed onderbouwd topic hier te starten, maar dit topic gaat op slot.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.