Ik heb sanzbd + opnieuw op mijn computer gezet omdat hij onzichtbaar was geworden(downloaden deed hij wel) , Maar als ik een bestand wil downloaden blijft hij op unknown staan er gebeurt dus niets. Ik heb de handleiding erbij gehad en precies de stappen gedaan. Wat heb ik gemist of vergeten te doen
Je bent denk ik vergeten in de logging te kijken
.
Wat staan daar voor foutmeldingen in? Dat maakt het voor jezelf sowieso al makkelijk om het op te lossen en voor ons ook om je daarmee te helpen.
Wat staan daar voor foutmeldingen in? Dat maakt het voor jezelf sowieso al makkelijk om het op te lossen en voor ons ook om je daarmee te helpen.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Om je te helpen hebben we wel wat meer informatie nodig inderdaad. Een foutmelding bijvoorbeeld.
Het kan dat er ondanks dat hij 'onzichtbaar' was geworden toch nog op je schijf stond en dat de verschillende installaties elkaar nu in de weg zitten. Of dat er gewoon nog steeds hetzelfde fout gaat
Het kan dat er ondanks dat hij 'onzichtbaar' was geworden toch nog op je schijf stond en dat de verschillende installaties elkaar nu in de weg zitten. Of dat er gewoon nog steeds hetzelfde fout gaat
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dit staat er nu bij Connections
2009-09-19 12:27:03,759 ERROR [downloader] Connecting 1@reader.xsnews.nl:119 failed, message=502 Authentication error - check newsreader settings, then check account status [B]
2009-09-19 12:27:03,759 ERROR [downloader] Connecting 1@reader.xsnews.nl:119 failed, message=502 Authentication error - check newsreader settings, then check account status [B]
xsnews geeft dus aan dat je username/wachtwoord combinatie niet klopt.
Dus geef die nog eens opnieuw in. Verwijder desnoods eerst de instellingen.
Werkt dat niet, controleer dan eens of het aan sabnzb ligt of niet.. probeer bijvoorbeeld eens een beta van newsleecher, die kan je gratis even testen..
Dus geef die nog eens opnieuw in. Verwijder desnoods eerst de instellingen.
Werkt dat niet, controleer dan eens of het aan sabnzb ligt of niet.. probeer bijvoorbeeld eens een beta van newsleecher, die kan je gratis even testen..