Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FTP] directorystructuur exporteren naar leesbaar bestand

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 15:42

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ik wil graag pronken met alle films en series die ik op mijn HDX Mediatank heb staan. Daarvoor wil ik een lijst kunnen uitprinten waarop deze gegevens staan. Ik heb gebruik directory's die de naam van de film of serie (en het seizoen daarvan) dragen. Wat ik dus wil en wat mij de eenvoudigste oplossing lijkt is een soort commando als dir /s > foo.txt. Hiermee worden alle directory's en subdirectory's en sub-subdirectory's 'gescand' en deze lijst wordt weggeschreven als foo.txt.

Ik van afstand toegang tot de HDX, door middel van FTP. Ik gebruik nu Filezilla als FTP-client programma. Helaas kan ik in dit programma geen optie vinden die een dergelijk commando weet uit te voeren. Een zoektocht op Google leverde wel wat Linuxmanieren op, maar aangezien ik hier te maken heb met Windows Vista, kan ik die methodes niet gebruiken.

Ook heb ik wel wat programma's gevonden via Google, zoals FTP To Text 1.0.1.3, maar waar ik ook zoek, ik word steeds naar de website van de maker gestuurd, die offline is. Weet iemand een andere, snelle en vooral simpele methode om even een directorystructuur tot een tekstbestandje te vormen?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

moet die on-the-fly gegeneerd worden als je inlogt ?
ik snap even de bedoeling niet (ik heb je post vlug gescanned)

Zo niet kun je toch gewoon een "ls > filename.txt" doen?
en die filename.txt als je motd zetten van je ftp server.

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 18-09-2009 11:42 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner