Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

office student editie 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik heb een probleem met office student editie.
hij pakt de cd niet steeds, dus ik had een andere office gevonden op ftd die werkte wel 2 jaar lang updaten.
en nu moet de legale office erop gooien. maar hoe moet ik dat doen als hij de cd niet pakt?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:38
Heb je al contact gehad met microsoft over je defecte medium?

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Al op een ander Pc geprobeerd ?
Misschien CD\DVD speler kapot of versleten?

talkin' is cheap, people follow like sheep

Verwijderd

Topicstarter
hij pakt andere pc's wel er zit geen krasje op alleen op me laptop pakt die niet. terwijl deze zelfs dual layer pakt

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48

Haan

dotnetter

Probeer er een ISO van te maken en lees die in met bijv. Daemon Tools. Dat werkt bij mij altijd goed met oude gebrande cd's die een beetje beschadigd zijn.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:06
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:27:
hij pakt andere pc's wel er zit geen krasje op alleen op me laptop pakt die niet. terwijl deze zelfs dual layer pakt
Lijkt me dan eerder dat het aan de speler op je laptop ligt ipv het medium.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat bedoel je precies met 'pakt de cd niet'? Wordt ie uberhaupt niet geopend, of krijg je een fout bij het installeren? Indien het laatste, kun je proberen er een image van te maken met een of ander programma, op lage snelheid. En dan proberen van het image te installeren. Mocht de cd nou echt niet herkend worden, moet het volgens mij toch wel kunnen om een image van internet met jou licentiecode te gebruiken? En inderdaad, met Microsoft contact opnemen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
hij leest gewoon niet kijk. ik heb zelfs die winrar cd of games maakt niet uit pakt die allemaal.
behalve met microsoft cds doet die moeilijk over met sommige cd.

Verwijderd

Topicstarter
MaximusTG schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:30:
Wat bedoel je precies met 'pakt de cd niet'? Wordt ie uberhaupt niet geopend, of krijg je een fout bij het installeren? Indien het laatste, kun je proberen er een image van te maken met een of ander programma, op lage snelheid. En dan proberen van het image te installeren. Mocht de cd nou echt niet herkend worden, moet het volgens mij toch wel kunnen om een image van internet met jou licentiecode te gebruiken? En inderdaad, met Microsoft contact opnemen.
weet iemand nog een oplossing? of waar kan ik die setup vinden van office 2003 studenten NL versie. legale versie zo als technet. zodat ik alleen mijn product code hoef in te vullen

Verwijderd

misschien moet je eens proberen te lezen, dan zie je de oplossing hier toch wel echt staan!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.