Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Slideshow snelheid aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Dag heren :9,

Ik heb een probleem met de Slideshow functie in Windows Vista. Ik weet dat er 3 opties zijn: Snel, normaal en langzaam. Maar voor ons is langzaam nog te snel :D Het gaat namelijk om grote stukken tekst die minstens 40 seconden nodig hebben.

Nou is mijn vraag: Valt dit aan te passen in de Registry? Ik weet dat het bij Windows XP te vinden is in de ShellImageView, maar die is niet te vinden in Vista.

Alvast bedankt! _/-\o_

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:49
Ik denk dat dat een beetje lastig wordt, die instelling te localiseren laatstaan te bewerken.

Maar waarom kieper je niet alles in een powerpoint presentatie, eigen effecten eigen instelbare delay.

discogs

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
loewie-643- schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:55:
Ik denk dat dat een beetje lastig wordt, die instelling te localiseren laatstaan te bewerken.

Maar waarom kieper je niet alles in een powerpoint presentatie, eigen effecten eigen instelbare delay.
Omdat mijn baas het liefst dit voor elkaar wil krijgen zonder enig gebruik van ander software.
Nou vraag je je af waarom? Omdat die mensen achter de balie waarvoor het bedoeld is waarschijnlijk niet overweg kunnen met Powerpoint (delay instelling etc.).

Maar als het echt niet anders kan dan moet het maar zo, maar voorlopig wacht ik nog even op een perfect antwoord :D! Maar alsnog bedankt 8)!