Laptop voor studie en gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08-2025

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Hey allemaal.

Ik zoek een laptop waar ik ook mee kan gamen zodat ik niet steeds me hele pc mee hoef te nemen naar me vrienden.

Ik heb ongeveer een budget van 600-650 euro.

Ik zat zelf te denken aan de Samsung R620 : http://samsung.icecat.biz...20-FS04NL/R620-FS04NL.htm

Verder had ik ook een foldertje gezien van een Asus laptop, 17 inch met AMD Turion RM74 en Mobility Radeon 4570, ook met 4gb geheugen en een 320gb schijf voor 600 euro (er staat geen type bij)

Heeft iemand verder nog suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Gnermo op 18-09-2009 10:29 ]

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24
Wat versta jij onder gamen..

Mijn mening is namelijk dat gamen op een laptop toch echt behelpen blijft.. en eigenlijk niet mogelijk is.. Tenzij je echt heel veel geld gaat uit geven.. in elk geval niet dat het mogelijk is voor 700 euro..

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Ik heb een paar MSI laptops in mijn handen gehad en die konden Unreal Tournament 3 makkelijk aan, en die waren 600 euro, dus het zouzeker mogelijk moeten zijn.

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-02 15:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24
Gnermo schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:38:
Ik heb een paar MSI laptops in mijn handen gehad en die konden Unreal Tournament 3 makkelijk aan, en die waren 600 euro, dus het zouzeker mogelijk moeten zijn.
Daarom mijn vraag, wat versta jij onder gamen.. ik heb spellen die mijn 2X HD4870 maar net trekt.. ik vind daarom dat gamen op een laptop niet kan..

Als jij zoals je zelf al zegt spellen van 2 of 3 jaar oud op low prima vind spelen.. ja dan zijn er wel mogelijkheden.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

2e hands? Kun je denk ik wel voor je budget een mooie laptop vinden :) Aangezien je relatief gezien een laag budget hebt voor een high-end laptop is dat niet een uitkomst?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Ik heb me maat het even gevraagd, hij loopt Unreal Tournament 3 op medium-high settings met 50fps, dus dat valt nog mee, en aangezien UT3 nog best up-to-date is met de graphics..

Hoef er ook geen crysis op te spelen, maar HoN, CSS en FIFA.

[ Voor 15% gewijzigd door Gnermo op 18-09-2009 11:01 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.