Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tele2 internet te traag in Woerden

Pagina: 1
Acties:

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Sinds een maand heeft mijn broer een 20mbit verbinding + digitale tv van Tele2. Het probleem is alleen dat de internet verbinding niet sneller gaat dan 500 kbyte per sec. Dit is dus veel te traag en zorgt er zelfs voor dat als je de tv-decoder aanzet, de internet snelheid tot 200 kbyte per sec daalt en de tv ook gaat storen.. Trage internet snelheid is zowel bij draadloos als bedraad (100mbit netwerkkaart)
Modem is gloednieuw en heb het idee dat het misschien aan de wijk ligt waarin hij woont.. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben of hebben gehad in Woerden?

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Dat is nou eenmaal het probleem met ADSL dat de afstand van de centrale een grote invloed heeft op de snelheid.

Je kunt hier eens zijn postcode invullen en kijken wat er uit komt.
http://www.speedtest.nl/ADSL/

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Afstand naar wijkcentrale is ca. 960 meter

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Geen idee of je in de tele2 modems de signal noise ration en de attenuation kunt bekijken.
Maar als die slecht zijn, en je zit inderdaad op +/- 1KM, dan is er misschien iets mis met je kabels thuis. (Telefoon/DSL, niet netwerk)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Geachte metallicelmo,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 17:19
Ik heb ook problemen met tele 2 internet (20mbit pakket), sinds vorige week alles aangesloten.
Gelijk maar bedraad getest...

down: 2,7Mbit
up: 0.1Mbit

Alle bedrading is nieuw (cat6), en alles zit goed aangesloten. Ik kan niet eens tv kijken!
ik woon ongeveer 1km van de wijkcentrale.

Ik woon niet in woerden maar in coevorden, maar de klacht is het zelfde.

Echt ongelofelijk, morgen maar weer bellen om met een kans van 99.9% afgescheept te worden met een smoes...

[ Voor 14% gewijzigd door rocketno46 op 06-12-2009 19:06 . Reden: info bijgevoegd ]

Pagina: 1