Hier heb ik een Pc staan met volgende Specs:
Asus P5ND2 SE
E6600 Processor
2 x 1 GB ( DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz)
Ati 4850
Op de moederbord zijn aantal delen defect. zoals 1 PCI Slot en Microfoon input.
Omdat ik graag game, wil ik ook betere moederbord halen voor betere prestaties.
Wat ik graag wil:
Graag wil ik een nieuwe Moederbord + 2 x 1 GB 667 MHZ geheugens aanschaffen. Omdat ik ben al voorzien van 2 X 1 GB 333MHZ Geheugens, hoef ik alleen nog 2 Geheugens bij prikken.
Ik heb expres voor 667 MHZ gekozen omdat die sneller zijn dan de huidige geheugens.
Mijn Vragen:
Kunnen conflicten bestaan of is het überhaupt aangeraden om twee verschillende snelheiden geheugens te gaan gebruiken?
Als ik straks toch wil een Crossfire van te maken, zijn er prijs verschillen erg groot tussen die 775 Socket Moederborden met of zonder Crossfire? Welke moederbord is het dan wel aangeraden?
Alvast bedankt,
Asus P5ND2 SE
E6600 Processor
2 x 1 GB ( DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz)
Ati 4850
Op de moederbord zijn aantal delen defect. zoals 1 PCI Slot en Microfoon input.
Omdat ik graag game, wil ik ook betere moederbord halen voor betere prestaties.
Wat ik graag wil:
Graag wil ik een nieuwe Moederbord + 2 x 1 GB 667 MHZ geheugens aanschaffen. Omdat ik ben al voorzien van 2 X 1 GB 333MHZ Geheugens, hoef ik alleen nog 2 Geheugens bij prikken.
Ik heb expres voor 667 MHZ gekozen omdat die sneller zijn dan de huidige geheugens.
Mijn Vragen:
Kunnen conflicten bestaan of is het überhaupt aangeraden om twee verschillende snelheiden geheugens te gaan gebruiken?
Als ik straks toch wil een Crossfire van te maken, zijn er prijs verschillen erg groot tussen die 775 Socket Moederborden met of zonder Crossfire? Welke moederbord is het dan wel aangeraden?
Alvast bedankt,