Toon posts:

Munttelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik mag dus sinds een dagje de gelukkige eigenaar van een ouderwets KPN geldgleuftoestel noemen. Hij is ouder dan een Coinvox 5 (daar ben ik al achter) maar veel meer weet ik er niet van op dit moment.

Ik wil dus weten welk toestel het nu wel is, en waar ik meer info kan vinden over dit toestel.

Op de zijkant zit een type plaatje met de opdruk:
Landis & Gyr
Sodeco
TE300-1
63489

Die laatste regel is het serienummer.

Iedereen die me meer kan vertellen mag me ook mailen.....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is dus een Landis&Gyr-toestel (ook bekend als Sodeco), gemaakt in Zwitserland, van het type TE300-1.

Meer info kun je vermoedelijk vinden op http://www.landisgyr-co.com/

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op de site zelf heb ik geen info kunnen vinden (en een zoek-optie ontbreekt) maar ik heb wel een mailadres gevonden van de nederlandse contact persoon. Die dus meteen maar een mailtje gestuurd.

Thanx!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm....

Bij Landys & Gyr zijn ze niet zo snel met reageren.... is er dan echt niemand anders die iets weet van geldgleuf toestellen???

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 17:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb er hier ook eentje staan. Zal eens kijken wat dat voor iets is, Het is dus dezelfde als jij hebt. Een TE300, alle instelmogelijkheden staan aan de binnenkant beschreven heb ik gezien. (slot opengeboord) Heb al uitgeprobeerd of ie werkt, maar ik had niet het goede voedingssignaal voor dat ding. Als je nog iets wil weten kan je denk ik beter emailen.

WTF is dit voor een account ?!?!?!? ik ken het hele account niet, mijn echte account is van CmDr_Sm, mailen naar sander@quickzone.cx

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Weet er iemand nog iets waarmee je gratis kan bellen in een telefooncel????? gekraakte telefoonkaarten ofzo misschien????

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
*schop sp1ke* >:)

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op zondag 11 maart 2001 12:28 schreef Sp1ke het volgende:
Weet er iemand nog iets waarmee je gratis kan bellen in een telefooncel????? gekraakte telefoonkaarten ofzo misschien????
nah, dit vraagt om problemen

Pak je rust!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Waarschuwing voor Spike!

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

LOL
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.