Een kennis van mij gebruikt het programma EPexpress van promeetec om declaraties te verzenden richting diverse zorgverzekeraars.
Op 24 juli heeft zij de laatste declaratie gedaan, maar nu werkt het programma niet meer.
Tijdens het starten van EPexpress krijg ik de foutmelding:
Er is een fout opgetreden in EPexpress en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak
Systeem:
Windows XP pro met SP3
EPExpress V 2.26 (Build 25-12-2008)
Ik heb vervolgens een systeemherstel gedaan naar 23 juli, echter zonder resultaat.
Vervolgens een repair van de EPexpress installatie uitgevoerd zonder resultaat.
In het systeemlogboek vond ik vervolgens een item met een fout op het .NET framework 2.0 SP1.
(Helaas heb ik de precieze foutmelding niet, ben deze vergeten te mailen.)
Laatste .NET framework gedownload en geïnstalleerd maar geen resultaat.
Als laatste mogelijkheid heb ik EPexpress verwijderd van het systeem, register opgeschoond, ge-reboot en de laatste versie van internet geplukt. Echter na installatie blijf ik dezelfde melding krijgen.
Ik heb promeetec al een mail gestuurd met het probleem, maar tot nu toe geen reactie.
Heeft er iemand een idee wat er mis gaat?
Op 24 juli heeft zij de laatste declaratie gedaan, maar nu werkt het programma niet meer.
Tijdens het starten van EPexpress krijg ik de foutmelding:
Er is een fout opgetreden in EPexpress en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak
Systeem:
Windows XP pro met SP3
EPExpress V 2.26 (Build 25-12-2008)
Ik heb vervolgens een systeemherstel gedaan naar 23 juli, echter zonder resultaat.
Vervolgens een repair van de EPexpress installatie uitgevoerd zonder resultaat.
In het systeemlogboek vond ik vervolgens een item met een fout op het .NET framework 2.0 SP1.
(Helaas heb ik de precieze foutmelding niet, ben deze vergeten te mailen.)
Laatste .NET framework gedownload en geïnstalleerd maar geen resultaat.
Als laatste mogelijkheid heb ik EPexpress verwijderd van het systeem, register opgeschoond, ge-reboot en de laatste versie van internet geplukt. Echter na installatie blijf ik dezelfde melding krijgen.
Ik heb promeetec al een mail gestuurd met het probleem, maar tot nu toe geen reactie.
Heeft er iemand een idee wat er mis gaat?