Hoi,
Ik heb een Asus P5L-MX met 2x 512MB DDR2 stripjes.
Ik heb op de onboard VGA (GMA950) artifacts als ik beide latjes erin stop.
Als ik met het goede latje boot heb ik geen artifacts. Probeer ik het met het 'foute' latje, dan krijg ik allemaal artifacten in m'n beeld. Als ik Memtest draai met het 'foute' latje erin, dan vind hij niks, hij draait nu al 1h30.
Betekend dit dat mijn 'foute' latje niet kapot is? Of kan Memtest het ook wel eens mis hebben?
Geheugenstripjes zijn van het type "512PLURTXNBC"
Er staat verder geen merk op, dus ik denk dat het goedkope crap stripjes zijn?
Google vind dit als ik dat typenummer invoer:
Ik heb nog een P5L-MX, en daar geeft hetzelfde latje ook artifacts. (Dat moederbord heb ik overigens nog niet met een goed latje getest )
Ik heb een Asus P5L-MX met 2x 512MB DDR2 stripjes.
Ik heb op de onboard VGA (GMA950) artifacts als ik beide latjes erin stop.
Als ik met het goede latje boot heb ik geen artifacts. Probeer ik het met het 'foute' latje, dan krijg ik allemaal artifacten in m'n beeld. Als ik Memtest draai met het 'foute' latje erin, dan vind hij niks, hij draait nu al 1h30.
Betekend dit dat mijn 'foute' latje niet kapot is? Of kan Memtest het ook wel eens mis hebben?
Geheugenstripjes zijn van het type "512PLURTXNBC"
Er staat verder geen merk op, dus ik denk dat het goedkope crap stripjes zijn?
Google vind dit als ik dat typenummer invoer:
Mijn vraag is eigenlijk, is dit latje nou kapot of niet?CEL-15-512PLURTXNBC, Desktop Memory Device TANDON (DDR2 SDRAM,512MB,667MHz(PC2-5300),64 x 64,DIMM 240-pin)
Ik heb nog een P5L-MX, en daar geeft hetzelfde latje ook artifacts. (Dat moederbord heb ik overigens nog niet met een goed latje getest )