Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Verwijderd
Even een reactie op hierboven.
Door mij is geruime tijd geleden 11 september jl., een mail aan je verzonden maar nog steeds geen antwoord.
De inhoud is van dezelfde strekking als in de 1e reactie vermeld.
In de mail staat duidelijk vermeld dat de reactie zoals boven vermeld niet de bedoeling was (te snel met het toetsenbord) en het contact verder per mail wilde laten verlopen.
Dus helemal geen bedoelde bug met enkel een s-tag.
Klaarblijkelijk lees jij je mail niet, in ieder geval niet zorgvuldig.
Als we toch aan het melden zijn maak ik hier ook maar een melding van.
Door mij is geruime tijd geleden 11 september jl., een mail aan je verzonden maar nog steeds geen antwoord.
De inhoud is van dezelfde strekking als in de 1e reactie vermeld.
In de mail staat duidelijk vermeld dat de reactie zoals boven vermeld niet de bedoeling was (te snel met het toetsenbord) en het contact verder per mail wilde laten verlopen.
Dus helemal geen bedoelde bug met enkel een s-tag.
Klaarblijkelijk lees jij je mail niet, in ieder geval niet zorgvuldig.
Als we toch aan het melden zijn maak ik hier ook maar een melding van.
Um, lynxs, een bug melding is een melding van een foutje in het systeem. Geen melding van fout gedrag o.i.d., dus waar maak je je druk om?
Verwijderd
Nee, ik maak mij niet druk maar mijn naam wordt wel genoemd, ik zie meer een verwijzing naar mij
dan naar een foutje in het systeem, zeker de suggestie ervan, terwijl het niet nodig is.
dan naar een foutje in het systeem, zeker de suggestie ervan, terwijl het niet nodig is.
LYNXS: Hij is niet de verkoper hoor
Dit is gewoon een bugmelding dat het blijkbaar mogelijk is om een lege reactie te plaatsen, in hoeverre het echt een bug is kan je beter overlaten aan de devvers hier, die hebben een goede kijk op of het echt een bug is of niet.
Dit is gewoon een bugmelding dat het blijkbaar mogelijk is om een lege reactie te plaatsen, in hoeverre het echt een bug is kan je beter overlaten aan de devvers hier, die hebben een goede kijk op of het echt een bug is of niet.
-- laat --
[ Voor 105% gewijzigd door r0b op 17-09-2009 23:23 ]
mja, ik zou de parser zo kunnen aanpassen dat een tag zonder inhoud helemaal niet wordt gerendered zodat de uiteindelijk gerenderde versie in dit geval geheel leeg zou zijn en daarop zou worden afgekeurd, maar persoonlijk vind ik het niet echt een dringend probleem...
Intentionally left blank
Voor je het weet zitten we op [Bug] lege reactie met ubb s-tag komt toch online - deel 2 
Ik meen wel eens ergens gelezen te hebben dat dergelijke schoonheidsfoutjes wel gerepareerd werden. Maar doe er mee wat je zelf leuk vind. Ik heb het iig even gemeld.
Ik meen wel eens ergens gelezen te hebben dat dergelijke schoonheidsfoutjes wel gerepareerd werden. Maar doe er mee wat je zelf leuk vind. Ik heb het iig even gemeld.
[ Voor 49% gewijzigd door Barleone op 18-09-2009 11:11 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Pagina: 1