Beeldvullende video's met dualscreen.

Pagina: 1
Acties:

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 12:26
Ik zit met het volgende 'probleem'.

Ik heb een dualscreen setup, en op mij primair scherm kijk ik vaak video's, filmpjes etc in VLC, Silverlight, Youtube of mediaplayer.

Ik wil deze graag 'fullscreen' bekijken, en op mijn secundaire scherm verder werken.
Alleen, zodra ik een muisklik op mijn secundaire scherm zet, gaat mijn video op het primaire scherm weer naar normale modus.

Ik gebruik Ultramon en Displayfusion, allebei hebben ze geen optie die dit oplost....

Is er een manier of een programma zodat de video in groot scherm blijft draaien en ik lekker kan werken op het andere scherm?

Google en GoT geven helaas geen oplossing voor mijn probleem.

Ik draai btw Vista, en het 2e scherm hangt aan mijn laptop.

Hopelijk dat iemand een oplossing weet!

• Releases
  • Laatst online: 01-10 15:25

Releases

Ja maar!

Secundair en primair omdraaien.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 20:09
Playing fullscreen video/DVD on secondary monitors
The following video players can play fullscreen on any monitor, and they stay in fullscreen mode when you work with a different application:

* NVDVD
* PowerDVD 4
* Winamp 5
* Windows Media Player 9
* Zoom Player

http://www.realtimesoft.com/multimon/faq.asp#VideoFullscreen
(PowerDVD werkt zeker, die gebruik ik namelijk zelf voor mijn dual setup)

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 17-09-2009 19:37 ]

• Daan00
Werkt niet....
Paprika schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:35:
The following video players can play fullscreen on any monitor, and they stay in fullscreen mode when you work with a different application
Klopt,
Win Mediaplayer 11 blijft in fullscreen, alleen kijk ik nooit video via dit programma (MP kan vrij weinig)...

Winamp gebruik ik niet, de rest van de prog's is alleen voor DVD'tjes?

Had gehoopt dat er een app/progje was zodat ook Silverlight en Youtube fullscreen blijven draaien......

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:07

Nobby

Nuts!

Ik kijk met VLC player ook gewoon full screen op mijn rechterscherm terwijl ik dit aan het typen ben. Dat doe ik nu onder Windows 7, maar deed het op dezelfde computer met Vista en XP.

Ik heb wel dat op het scherm met de startbalk deze tevoorschijn komt wanneer ik met een ander programma werk. Dit had ik ook met Vista en XP.

Flash (youtube) en Silverlight hebben het nodig om geselecteerd te blijven. Tenminste, ik heb nog geen instelling hiervoor gevonden.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Paprika
Daan00 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:02:
Had gehoopt dat er een app/progje was zodat ook Silverlight en Youtube fullscreen blijven draaien......
http://www.youtube.com/watch?v=qwH_-C2-93E
Schijnt te werken, ik zal er tevens zelf even naar kijken om het te bevestigen.

Werkt :) *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 17-09-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Blijkbaar werkt dat, maar ik kan niet goed overweg met een Hex-editor, lees; ik ken het niet.
Stel ik pas dit aan, en ik ver^&$ de 'code', is dit later dan weer te herstellen?

Dit is duidelijk een mod, ik had gehoopt (zoals in m'n quote staat) dat er een programmatje bestaat wat je tijdens SL of YT draait, die het mogelijk maakt om fullscreen te draaien en door te werken.

Ik ga even onderzoeken hoe dat allemaal werkt met zo'n Hex editor, hopen dat het niet te moeilijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik heb nog een DM conversatie lopen met iemand anders van dit forum, ik zal je er even in toevoegen dan kun je het zelf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
Ik raad je aan om VLC te gebruiken, een vriend van me gebruikt altijd VLC of WMP (wat jij niet wilt) voor zn films af te spelen op zn TV. Hij kan ondertussen nog alles doen zonder dat ie de film 'onderbreekt'.
Veel succes ermee ;-)
Pagina: 1