modQ leeg?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er weer een setje mensen met 0-gemodereerd langsgewandeld? Ik zoek me een ongeluk naar ondergewaardeerde postingen, omdat overal de tag- gemodereerd bij staat. Ik gebruik die tag om te kijken of de posting nog inhoud heeft zodat ik sneller door kan stromen. Nu zie ik overal gemodereerd staan.... en de modQ geeft dan ook niet veel mee.

Zijn zat postingen die nog verder gemodereerd kunnen worden. Mocht er ooit iets als deskundige opstaan dan is o-gemodereerd in zijn handen beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik kan je niet helemaal volgen, vrees ik, vooral die laatse zin snap ik niet. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik heb er weer een complete nightshift opzitten. Zet anders ff je ICQ aan, of kan dat nu niet?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoeld (terecht) dat sommige mensen alleen maar 0-gemodereerd gebruiken ZONDER naar de kwaliteit van posting te kijken omdat ze zin hebben om mod punten op te maken en MODQ weg te krijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:43
Ik wil nog wel eens die 0: gemodereerd geven, maar alleen als die posting ook echt op zijn niveau (meestal 0 of 1) thuishoort. Zoveel meer tijd kost het me niet om een reactie helemaal te lezen en vervolgens te beoordelen. En als de reactie te lang is, lees en modereer ik hem toch gewoon niet bij tijdsgebrek...