Externe HDD wordt niet gezien

Pagina: 1
Acties:

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08-2025

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Tweede topic vandaag, maar toch.

Ik heb sinds kort een 500GB IDE WD Caviar Blue gekocht en in een Conceptronic behuizing gebouwd.

Nu heb ik alles aangesloten en doe ik de schijf aan maar hij ziet hem niet in Windows, todat ik de computer opnieuw opstart.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Welke conceptronic? :) Is er nieuwe firmware voor dat ding, en wat als je éérst het apparaat inschakelt en dan pas de USB-kabel verbindt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Maakt niks uit...

Het is de Conceptronic CHD3UL, de laatste driver is uit 2006 en zou in principe niet nodig moeten zijn, aangezien dat toch niet gebruikelijk is... ( en het komt uit de grab'n'go collectie dus dan zou het zn naam geen eer aandoen)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik heb zelf nu ook, door naar de site te gaan, gezien dat er geen nieuwe firmware voor is. Als jij dat nou in je TS had gemeld, had dat weer een post gescheeld ;)

Doet het apparaat op andere computers hetzelfde? En is de harddisk wel geformatteerd? Werkt de harddisk los in een computer wel?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
+1 post voor jouw erbij dan :P

Ik heb al data op de schijf gezet en op andere pc's doet hij hetzelfde, los pakt hij hem meteen.

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Ok, heb het even via m'n kaartlezer geprobeerd, dan gaat me pc hijgen puffen en steunen en reageert Deze Computer niet meer.

Moet er ook nog bijzetten dat bij XP wel gewoon rechtsonderin een popup komt dat hij hem ziet, maar hij is niet benaderbaar in verkenner zelf.
Pagina: 1