• GeitjeG
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-01-2022
Volgens mij is het tijd voor een Samsung Omnia II levertijden en abo topic :). Hier kunnen vragen en problemen rondom abonnementen, en interessante aanbiedingen gepost worden. Er is natuurlijk ook de tweakers.net pricewatch, maar mijn ervaring is dat de echte aanbiedingen daar niet in komen...

Opmerkingen over het toestel zelf kunnen in het Samsung Omnia i8000 topic gemaakt worden.

De interessantste aanbiedingen die ik tegenkom staan op studentenmobiel.nl. ICM Hi/Telfort 2jr en onbeperkt internet. Dan in totaal (incl. eenmalige toestelprijs) rond 610 euro, per maand 25,4 euro's! Zou 'ie nog goedkoper worden?

Laat het weten als je een andere leuke aanbieding ziet!!

[ Voor 5% gewijzigd door GeitjeG op 17-09-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu een KPN abonnement neemt, van 37 euro per maand (325 minuten) + onbeperkt internet (1e jaar 1 euro per maand, 2e jaar 10) dan betaal je voor het toestel 39,95 bij. Dat lijkt duur, maarrr bij KPN mag je je abonnement na 3 maanden omlaag zetten. Dus wat je kan doen, is na 3 maanden je abonnement op 20 euro zetten, waardoor je dus het 1e jaar 21 euro betaald en het 2e jaar 30 euro per maand. Dat heb ik gedaan, vind het een zeer nette prijs.