Anoniem: 102021

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik gebruik al een aantal jaar een Microsoft Intelli bluetooth mouse via de bluetooth functie op/in mijn laptop.
Dit allemaal zonder de bijgeleverde dongle.

Nu heb ik een Microsoft Elite bluetooth keyboard aangeschaft waar geen dongle meer bij zit.
Dacht dat dit prima zou werken net zoals mijn muis. Dit is niet het geval.

De ms software ziet de battery status en de signaal sterkte van het toestenboard blijkbaar wel maar
het toetsenboard werkt niet.

Wie kan me helpen ? MS zegt dat het niet kan werken zonder dongle.......

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-06 06:51
Heb je wel een HID device erbij in je device manager na connecten?

Even niets...

Topicstarter
Thijs,

Zodra ik mijn muis eruit gooi en opnieuw probeer te connecten dan kan ik hem direct koppelen en kom er een bluetooth HID bij.

Zodra ik het keyboard voorzie van batterijen en probeer te connecten dan ziet de laptop het toestenboard niet.
Er komt ook geen extra Bluetooth HID bij ???

TIps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Meer mensen met tips of ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkhmcknol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-04 11:49
Ik probeer met een MS BT keyboard ook te connecten maar heb een apart Num pad erbij gekregen, ook zonder dongle(s). Ik heb zelf een BT dongle gekocht via Ebay en gebruikte die altijd als verbinding tussen telefoon en PC. Nu is het keyboard verbonden met de PC maar als ik het numpad aanzet, lost apparaat dus, dan doet m'n keyboard het niet meer en werkt alleen het Numpad.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij ziet het ernaar uit dat er per dongle maar één verbinding mogelijk is en niet meerdere: als ik mijn telefoon nu probeer te verbinden met de PC vindt hij niks, zodra ik het keyboard uitzet dan is de pc zichtbaar en wordt er verbinding gemaakt.....