Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Partities kopieren?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Wil graag wat een partitie kopieren naar een andere harde schijf in mijn pc. Het gaat om 400 gb aan data. Veel bestanden voor mijn werk en ook nog wat kleine filpmjes (doe aan video editting). Maakt het nou nog wat uit hoe ik dat doe? B.v. via windows vekenner ,Norton ghost , linux of iets dergelijks? Ik heb dit ooit wel eens vaker gedaan via vekenner en toen kreeg ik wat foutmelding omdat ik te lange mapnamen of iets dergelijk had...

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 16:48

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Je kunt prima met verkenner alle data kopieren. Zorg dat beide schijven met hetzelfde bestandsysteem zijn geformatteerd om gezeur te voorkomen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ctrl C , ctrl V ?

Xbox Live ID:Notna8310

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als het op dezelfde manier (NFTS) geformateerd is maakt het niks uit. Maar probeer het gewoon (eerst met explorer) en los de fouten op.. Is sneller dan hier allermenningen afwachten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Twanjo
Oke bedankt. Maar 400 bg duurt wel ff , en als dat uitraait op een foutmelding.... Vandaar dus even de question.

Verwijderd

dan doe je het nog een keer?

kopier van de root naar de root van de nieuwe disk, kan je ook geen lange namen hebben.

anders doe je een robocopy, maar ik schat zo in dat zoiets te lastig voor jou gaat worden

• Twanjo
als ik gewoon de station wil kopieren krijg ik : kan system volume information niet maken of vervangen toegang is geweigerd... Toch maar eens mijn ghost 2003 voor de dag halen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat is logisch, want system volume information is net als recycler een directory die je niet kan kopieren. Die moet je dus ook gewoon niet meenemen.

Dit topic krijgt trouwens een schopje naar Windows Clients gezien het een softwareissue is.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoe je een (file)copy backup maakt mag toch wel verondersteld worden redelijk goed bekend te zijn en zo niet ook nog eens makkelijk terug te vinden via een eenvoudige zoekopdracht op GoT of de rest van internet.

Om daar zo'n warrig topic voor te openen als dit gaat mij echt te ver.

Gratis ABUS, hier af te halen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.