Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende. Mijn telefoon is al een aantal weken heel stil. Ik wordt af en toe door vrienden en familie gesmsst en gebeld. Maar nu wordt ik ongeveer 10 tot 12 keer per dag door een privenummer gebeld. Hij gaat ongeveer 10x over. Daarna wordt de verbinding verbroken

Mijn provider is Simyo (KPN netwerk)

Ik heb een keer opgenomen en kreeg toen alleen maar gekraak te horen met een apparte stem er in.

Wat kan ik hier aan doen?

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Contact opnemen met Simyo ?

Meestal hebben ze hier een bepaalde procedure voor.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 21:52
Schrijf alle tijdstippen(+datum) op dat je gebeld wordt, probeer zoveel mogelijk op te nemen en dan de lijst voorleggen aan de provider. Die kunnen dat dan gemakkelijk nakijken en gaan dan verdere actie ondernemen.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Inderdaad, gewoon tijdstippen en datum opschrijven (minimaal 3) en deze doorgeven aan Simyo. (Wel opnemen dus!) Kunnen ze zo achterhalen wie je steeds belt. Heb dit ook eens gehad, Vodafone heeft toen die gene achterhaald (bleken 2 verschillende nummers te zijn) en diegene een brief gestuurd met het vriendelijke verzoek mij niet meer lastig te vallen. Nooit meer last van gehad. :)

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hetzelfde gehad met de vaste telefoon. Ik werd continu gebeld door een fax (die het om de 5 minuten dan ook weer opnieuw probeerd). Uiteindelijk contact opgenomen met KPN en inderdaad de tijden genoteerd. Na de KPN acties nooit meer last van gehad :)

Xbox360 gamerprofile

• psychonetics
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Als je een stem hoort, lijkt het me niet dat het een fax is. Ikzelf heb het ook wel eens gehad, alleen kwam ik er toen uiteindelijk achter dat mijn voicemail mij op de hoogte probeerde te brengen van een nieuw bericht. :+

Inderdaad contact opnemen met de provider en het probleem voorleggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost.

Iemand had mij aangemeld voor de 'grap' om mee te doen aan telefoon onderzoeken.

Het is verder allemaal opgelost

Alsnog allemaal bedankt voor jullie snelle reacties.

M.v.g. Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 21:52
Lekkere grap.. mag je hopen dat je er inderdaad vanaf bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raar, telefoon onderzoeken? Iemand die een onderzoek doet belt toch meestal niet anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:13:
Wat raar, telefoon onderzoeken? Iemand die een onderzoek doet belt toch meestal niet anoniem.
juist wel. callcenters etc. bellen eigenlijk allemaal anoniem.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:16:
[...]

juist wel. callcenters etc. bellen eigenlijk allemaal anoniem.
Ja maar dan zou je toch geen gekraak moeten horen ;)?
Pagina: 1