Toon posts:

lacie lacinema classic

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net een lacie media disk 1tb( lacinema classic) gekocht, en heb er een film en wat mp3tjes erop gezet.

Nu sluit ik de disk aan op mijn tv,maar geeft alleen de mapjes aan, maar de bestanden niet.

Terwijl ze er wel op staan.

Dit geeft veel frustraties aangezien ik meerdere mensen, met de nodige kennis van dit soort dingen, maar die stuiten op hetzelfde probleem.

Wie o wie kan mij zeggen wat ik fout doe?

( en dan nog eens dat die lui van LaCie natuurlijk GEEN telefoonnummer hebben!!! Eikels)

Mvr gr F.U.Eduard

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 11:38 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo eduarddddd, welkom op GoT. Jammer dat jij je eerste topic hier op GoT op deze manier start. Hier op GoT verwachten wij namelijk van een ieder ook enig eigen initiatief, uit jouw topic start kan ik namelijk niet opmaken of je zelf reeds aan het zoeken bent geweest. (niet meer dan een rondvraag bij kennisen)

Daarnaast heb jij al eens gekeken wat je TV precies ondersteunt, wat verwacht de TV op een externe hardeschijf aan te treffen en dan bedoel ik de directory structuur. Hier op GoT is reeds veel "geschreven" over dergelijke oplossingen, ga hier eerst eens naar kijken.

Mocht je er dan niet uitkomen, voel je dan vrij een nieuw topic te openen, maar vergeet niet duidelijk aan te geven waar je reeds zelf naar hebt gekeken.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 17-09-2009 13:08 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.