Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Devicedetect knopje/linkje?

Pagina: 1
Acties:

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het lijkt mij wel handig als er altijd (ook bij level A dus) een devicedetect knopje ergens te vinden is, bij je instellingen of sessies bijvoorbeeld. Wanneer ik op mijn laptop werk via tethering is level B bijvoorbeeld veel sneller en fijner dan level A, maar de url bookmarken of onthouden is niet echt een nette oplossing hiervoor...

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je weet dat www.tweakers.net/devicedetect gewoon werkt? Die url is toch wel makkelijk te onthouden?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TheZeroorez schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:18:
(...) maar de url bookmarken of onthouden is niet echt een nette oplossing hiervoor...
Ja ;)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik dacht dat je deze wilde onthouden: http://tweakers.net/devicedetect?forceDeviceGrade=B Vandaar mijn reactie ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Mja, voor desktop gebruikers is dit toch een beetje een non-supported feature. Het is natuurlijk leuk en fijn dat het kan, maar het is primair niet waar de functie voor bedoelt is. Het is dat netbooks niet van echte desktops zijn te onderscheiden...

Op zich kan een linkje bij je instellingen nog wel, maar echt adverteren willen we het niet (voor desktop gebruikers).

Intentionally left blank

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Zou ik mogen weten welke user agent op devicegrade B komt eigenlijk? Zo kan ik automagisch de tracker op m'n netbookje uitzetten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

RetroTycoon schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:24:
Zou ik mogen weten welke user agent op devicegrade B komt eigenlijk? Zo kan ik automagisch de tracker op m'n netbookje uitzetten.
Je kan op http://tweakers.net/devicedetect toch gewoon grade B forceren? Dat wordt toch bewaart in een cookie...

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het ergens als linkje neerzetten in je 'layout instellingen' zou anders wel netjes zijn.

Zonet in IE6 forced de layout aangepast naar de B grade en toen weer terug naar de A-grade (geen zin om uit te loggen) en ineens stond er ipv het 'TRUE' logo het Device Detect-knopje. Misschien deze standaard rechts van het TRUE logo weergeven ookal is er een andere grade ingeschakeld?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
crisp schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:11:
[...]

Je kan op http://tweakers.net/devicedetect toch gewoon grade B forceren? Dat wordt toch bewaart in een cookie...
Echt waar? Toen ik het laatst gebruikte was zowel op m'n desktop als netbook grade 'B' ingesteld. Ik zal het nog eens proberen.
Pagina: 1