Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

umweltplakette Dusseldorf

Pagina: 1
Acties:

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:49

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
Zojuist besloten dit weekend naar Dusseldorf te gaan. Met de auto, helaas tekort dag om nog via de NL wegen aan een umweltplakette tekomen. Nu lees ik op internet dat er her en der benzinepompen zijn die ook deze stickers kunnen verkopen. Weet iemand als je vanaf Arnhem -> Dusseldorf gaat of er voordat je bij de zone komt ook ergens zo'n pomp zit?

En als ik op dit moment nog geen sticker heb, wat is de kans op een boete als ik de zone inrijd naar het hotel, daar parkeer en na het weekend der weer uit rij. Is het strenge controle met camera's? Of moet je de pech hebben dat een politie agent het ziet?

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Redt je het ook niet om bij Dekra in Uden langs te gaan? Daar ben ik langsgeweest op weg naar Duitsland. Even de autopapieren laten zien. 12,50 afgerekend en binnen vijf minuten stond ik weer buiten met een sticker.....

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Precies, gewoon ff autobedrijf of garage opzoeken met je autopapieren.
Verder heb ik nog nooit gezien, dat er camera's voor zijn. Heb 2 keer gezien dat parkeerwachters erop controleren, maar verder nog nooit.
Als je hotel een eigen parkeergarage heeft is het risico niet zo hoog denk ik, maar als je de mogelijkheid hebt om voordat je Ddorf binnenrijdt nog een sticker te halen zou ik dat doen.

Do what you love, do it often

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
idd, óf even naar Uden rijden.. daar heb ik 'm ook gehaald.
online kan ook, maar duurt een paar dagen.
en volgens mij bij de kwikfit en natuurlijk de ANWB ook, maar daar duurt het een paar dagen voordat ie thuisgestuurd wordt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is het geen idee om vlak buiten de zone een P+R te pakken en dan met S-Bahn de stad in? Dat is zo goed als zeker goedkoper dan Umweltplakette, laat staan parkeerkosten.

Oslik blyat! Oslik!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
parkeren zit bij het hotel, dus dat zijn geen kosten en vooral extra comfort ivm P+R. Dat van uden is een goed idee, dat is opzich redelijk op de route en loop je ook geen risico. Bedankt voor die tip, dat scheelt me zoeken of 'stress' in Duitsland voor het niet hebben van zo'n sticker.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Anders kan je langs de dekra in duitsland rijden, die kunnen ook zo´n sticker uitgeven en daar kost ie maar 6 euro ;)

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
swtimmer schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:34:
parkeren zit bij het hotel, dus dat zijn geen kosten en vooral extra comfort ivm P+R. Dat van uden is een goed idee, dat is opzich redelijk op de route en loop je ook geen risico. Bedankt voor die tip, dat scheelt me zoeken of 'stress' in Duitsland voor het niet hebben van zo'n sticker.
Ja lag bij mij ook op de route en dan weet je zeker dat je 'm hebt. Schijnt dat ze bij de benzinepomp niet altijd de sticker willen afgeven met NL-autopapieren. Schijnt dat daar geen uitstootgegevensn enzo op staatn die er wel in Duitsland opstaan (zoiets had ik gelezen, weet het niet meer zeker). Voor de zekerheid heb ik 'm toen ook maar in Uden gehaald.

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Topicstarter
ione schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:07:
[...]

Ja lag bij mij ook op de route en dan weet je zeker dat je 'm hebt. Schijnt dat ze bij de benzinepomp niet altijd de sticker willen afgeven met NL-autopapieren. Schijnt dat daar geen uitstootgegevensn enzo op staatn die er wel in Duitsland opstaan (zoiets had ik gelezen, weet het niet meer zeker). Voor de zekerheid heb ik 'm toen ook maar in Uden gehaald.
Zelfde als wat ik heb gelezen. En voor die paar euro, ach moet toch zo'n sticker hebben aangezien ik binnenkort een paar maanden in Heidelberg moet wonen. Over die paar maanden gezien is die paar euro verschil ook geen groot probleem....

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Sick Nick schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:36:
Anders kan je langs de dekra in duitsland rijden, die kunnen ook zo´n sticker uitgeven en daar kost ie maar 6 euro ;)
Inderdaad, daar heb ik hem ook gehaald, volgens mij zelfs 5 euro :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Dit voorjaar was het 6 euro bij de dekra in Neuss in ieder geval :P Toen ook naar düsseldorf geweest, ga zo weer een weekend erheen. Helaas wel om te werken :+
Pagina: 1