Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VoIP] TOPCOM Butler 4012 USB probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een skype-telefoon gekocht. Een TOPCOM Butler 4012 USB VoIP, versie 1.4.

Als ik de driver van de bijgeleverde cd-rom installeer, krijg ik echter een conflict met Windows Vista wat betreft de USB-poort. Het installeren op zich gaat wel goed, maar het 'connecten' lukt niet. Je hoort ook die geluidjes van Windows dat hij het telkens probeert, maar het mislukt...

Wie weet wat hieraan te doen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee hierover?? Ik heb al meerdere keren de driver opnieuw geïnstalleerd (eerst met de USB-kabel al aangesloten, en dan weer niet), maar niets lijkt te werken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Driverproblemen horen niet in dit forum; ik verplaats je topic daarom even; met het verzoek in het vervolg je topic niet te kicken binnen 24 uur na je laatste post :) Welke melding krijg je procies van Windows wat betreft het conflict wat je noemt?

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Hoe heb je dit weten op te lossen?
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook blijft dit probleem met de nieuwste driver die op topcom.net staat.