hallo,
Een week geleden had ik het zelfde probleem, maar met een andere netwerk adapter.
Ik sloot hem 's avonds af en het werkte perfect, 's ochtends deed hij het niet meer.
Ik zie alle netwerken in de wijde omgeving behalve mijn eigen. Eerste had ik dit op een belkin 802.11g kaart, die heb ik eruit gehaalt drivers verwijderd. Ik ben toen over gegaan op een sitecom usb wlan stick.
Deze werkte ongeveer een week voor dat het zelfde probleem zicht voor deed.
het rare is : de router is niks aan veranderd (doet het ook gewoon, bij mijn laptop en andere PC's hier in huis), de USB adapter doet het (getest in een andere PC hier)
Router: AVM fritzbox (bij XS4all internet)
adapter: Sitecom WL-172 Wireless Network USB Adapter 54g Turbo
Hoe zou dit komen dat binnen een week 2 adapters het zelfde probleem krijgen?
mvg,
Joepi5
Een week geleden had ik het zelfde probleem, maar met een andere netwerk adapter.
Ik sloot hem 's avonds af en het werkte perfect, 's ochtends deed hij het niet meer.
Ik zie alle netwerken in de wijde omgeving behalve mijn eigen. Eerste had ik dit op een belkin 802.11g kaart, die heb ik eruit gehaalt drivers verwijderd. Ik ben toen over gegaan op een sitecom usb wlan stick.
Deze werkte ongeveer een week voor dat het zelfde probleem zicht voor deed.
het rare is : de router is niks aan veranderd (doet het ook gewoon, bij mijn laptop en andere PC's hier in huis), de USB adapter doet het (getest in een andere PC hier)
Router: AVM fritzbox (bij XS4all internet)
adapter: Sitecom WL-172 Wireless Network USB Adapter 54g Turbo
Hoe zou dit komen dat binnen een week 2 adapters het zelfde probleem krijgen?
mvg,
Joepi5