Voor mijn websites maak ik gebruik van Smarty templates. Wat ik de laatste tijd merk is wanneer ik een nieuwe file upload op mijn FTP en op F5 druk (gebruik Firefox), dan wordt de pagina niet ververst, 't lijkt dat hij in de cache blijft steken.
Hoewel ik de cache mogelijkheid in altijd afstaat moet ik telkens alle files in de "_compiled" folder verwijderen en dan krijg ik pas de update van de pagina te zien. Een paar maanden terug had ik dit probleem niet. 't Maakt ook niet uit welke browers ik gebruik, 't probleem blijft hetzelfde.
Voorbeeld website: antwerpaces.be
'k Weet niet of het iets te maken zou kunnen hebben met een meta tag ofzo, hoewel hier ook "no-cache" instaat.
Hoewel ik de cache mogelijkheid in altijd afstaat moet ik telkens alle files in de "_compiled" folder verwijderen en dan krijg ik pas de update van de pagina te zien. Een paar maanden terug had ik dit probleem niet. 't Maakt ook niet uit welke browers ik gebruik, 't probleem blijft hetzelfde.
Voorbeeld website: antwerpaces.be
'k Weet niet of het iets te maken zou kunnen hebben met een meta tag ofzo, hoewel hier ook "no-cache" instaat.
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600