Wie weet waar ik in NL een gold-finger card voor een athlon kan bestellen? Ik heb er een gevonden (http://www.k7oc.com/) maar die leverancier zit in VS en voor zo'n klein bedrag is het niet renderend om dat ding over te laten vliegen. Bovendien ben ik een "beetje" sceptisch over de veiligheid van creditcard-betalingen over het net (onvoorstelbaar toch?
).
OVS regelmatig te zien bij de reacties op de newspostings laat een vracht freespeeds van Ninja Micro naar nederland komen.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Uwm diverse GFD's hebben al op T.net gestaan toch?
Hey, Hoeveel heeft ie gekost als ik mag vragen??
Whatever.
Verwijderd
135,- piekjes..... KASSA !!!
Maar een K7 700 kost al zo'n 1800 piek!!! HAHAAHAHAHAH!!! EN ik kan probleemloos zonder die ODA LCache Tweak op 1/2 Cache !!!
Maar een K7 700 kost al zo'n 1800 piek!!! HAHAAHAHAHAH!!! EN ik kan probleemloos zonder die ODA LCache Tweak op 1/2 Cache !!!
ik heb ook nog een vraagje over die GFD dingen. Moet je veel solderen aan je processor dan en is er een hoog risico?
en welke processor kan je dan het beste nemen (ik bedoel, welke athlon..)
en welke processor kan je dan het beste nemen (ik bedoel, welke athlon..)
Verwijderd
Met zo'n GFD hoef je helemaal niet te solderen. Dat zou alleen hoeven als je de L2 cache wil aanpassen en ook daar is inmiddels een progje voor van H.Oda.
Met een GFD hoef je dus alleen de kap van een Athlon te verwijderen. De switches op de GFD instellen. Deze op je proc prikken en gaan met die Athlon. Is echt een stukje van taart. En iig geen gezeur met overklokken van je moederbord en dus heel veilig.
Met een GFD hoef je dus alleen de kap van een Athlon te verwijderen. De switches op de GFD instellen. Deze op je proc prikken en gaan met die Athlon. Is echt een stukje van taart. En iig geen gezeur met overklokken van je moederbord en dus heel veilig.
Pagina: 1