[KDE 4.3] kleine icons in panel?

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
zag een tijdje geleden op een screenshot van KDE 4.3 dat het nu ook mogelijk is om je program icons boven elkaar te zetten in je panel zoals op de windows taakbalk al jaren kan.

dit was iets waar ik eigenlijk op zat te wachten omdat ik eigenlijk naar ieder programma dat ik wel eens gebruik een shortcut van op mijn taakbalk wil maar met die is dan snel vol met KDE wegens die grote iconen en de taakbalk heel klein maken wil ik ook niet

nu kreeg ik gisteren op mijn fedora 10 bij de update opeens KDE 4.3 over de lijn dus ik dacht joepie.. meteen ff proberen.

maar waar kan je dit instellen...?
kan die icons wel slepen naar een andere plaats maar kleiner maken of twee aan twee boven elkaar zetten ook niet.

ook in de system config kan ik niets terug vinden en op kde.org ook niet on de docu maar mss zoek ik de verkeerde benaming.

staat ergens dat die icon verzameling ook wel kicker heet maar dat dat sinds kde 4 weer anders heet.

any advice is welcome.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kicker is inderdaad KDE3 en daar heb je niks meer mee te maken.
Paneel -> Cashew -> Add Widget -> Quicklaunch
Rechter muisknop op de Quicklaunch -> Settings -> Icon Size
en dan de icoontjes wat kleiner maken tot er twee boven/naast elkaar passen

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
pff.. daar zattie dus :)

goed, het werkt.. maar mag nog wel een beetje aan gesleuteld worden want pas na veel vogelen heb ik ze nu een beetje recht onder elkaar.

thx anyway!

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ja, 't is nog niet echt rijp. Icoontjes toevoegen via rechtermuisknop->add icon is ook onmogelijk als je niet al een idee hebt van wat er moet gebeuren. Drag & Drop werkt gelukkig wel simpel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.