Ik krijg mijn gps niet stabiel aan het werk. Hij krijgt wel normaal een fix, maar raakt deze na ca. 5 min. weer kwijt.TomTom blijft dan zelfs al vrij snel hangen. Nu heb ik van meerder problemen gelezen over de combinatie tp2 en TomTom en ben daarom overgestapt naar Copilot (er stond een 15 dagen trial op van Copilot7). Ik moet zeggen dat die me eigenlijk prima beviel en heb van de week dan ook Copilot Live8 gekocht (Benelux voor maar € 29,-). Deze versie is compatible met de tp2...dus daaraan ligt het niet. Maar ook deze versie lijkt na ca. 5 min. de fix kwijt te raken. Meestal komt ie wel weer terug, maar soms duurt dat > 5 min. Niet echt lekker tijdens het rijden. Als ik in Copilot de gps opnieuw laat detecteren, dan vind ie hem redelijk snel en heeft ie direct weer een fix. Na ca. 5 min beginnen de problemen weer van vooraf aan. Het lijtk wel of er een buffer of iets dergelijks vol loopt. Ik heb m.b.v. advanced config de logging al uit gezet.
Hiervoor had ik een tytn II die het eigenlijk altijd probleemloos gedaan heeft. Het ligt dus ook niet aan een slecht ontvangst in mijn auto
Zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand een fix
(ik heb trouwens de laatste updates van de htc site er al op staan
rom: 1.19.404.1
radio: 3.46.25.30
Hiervoor had ik een tytn II die het eigenlijk altijd probleemloos gedaan heeft. Het ligt dus ook niet aan een slecht ontvangst in mijn auto
Zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand een fix
(ik heb trouwens de laatste updates van de htc site er al op staan
rom: 1.19.404.1
radio: 3.46.25.30