Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
FTD is een community waar posts van de Binaries (nieuwsgroepen) worden gespot en gedeeld !
gewoon nee.
[google=ftd] 
Iemand die op Tweakers belandt heeft hopelijk dat soort skills in huis.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Het feit dat er een beschuldiging is geuit door Brein, geeft al aan in welke hoek je het moet zoeken. Daarnaast wordt hier al enige tijd over gerapporteerd op T.Net. Als je dan echt specifiek wil weten wat FTD betekent; Google is your friend. Stukje eigen inzet
Punt is volgens mij dat de afkorting meteen gebruikt wordt zonder de volle naamgeving te noemen.
Dus eigenlijk zou Fills Thread Database (FTD) netter zijn. Het gebeurt wel vaker dat bepaalde namen voor lief worden genomen in nieuwsartikelen op tweakers.
Dus eigenlijk zou Fills Thread Database (FTD) netter zijn. Het gebeurt wel vaker dat bepaalde namen voor lief worden genomen in nieuwsartikelen op tweakers.
Maar wordt je er iets wijzer van als er Fills Thread Database had gestaan? Ik gok dat dan juist het merendeel het niet meer begreep.
Sowieso de naam snap ik enkel omdat ik FTD ken, met volledige naam kan het net zo goed over een mislukt projectje van Oracle / MSSQL / Mysql gaan. Of over een recordpoging van Fok om zoveel mogelijk threads / topics te genereren.
Dit soort dingen kennen de meeste mensen enkel onder afkorting en niet onder de volle naam
Sowieso de naam snap ik enkel omdat ik FTD ken, met volledige naam kan het net zo goed over een mislukt projectje van Oracle / MSSQL / Mysql gaan. Of over een recordpoging van Fok om zoveel mogelijk threads / topics te genereren.
Dit soort dingen kennen de meeste mensen enkel onder afkorting en niet onder de volle naam
tja, dan kan je ook zeggen dat iemand die in de redactie van tweakers belandt weet dat ie een inleiding op een artikel moet schrijvenpven schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:28:
[google=ftd]
T.net wordt meer en meer door niet-tweakers bezocht en meer van de artikelen hebben ook wel dat niveau ondertussen dus zo gek ik de vraag niet imho.
[ Voor 0% gewijzigd door franssie op 16-09-2009 22:53 . Reden: veel was te sterk ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Even Googlen mag dan een reflex moeten zijn, dan nog had het geen kwaad gekund om dit even toe te lichten. Ik heb het artikel dus efkes iets getweakt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Hulde 
Ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen genoeg interesse heeft om verder onderzoek te doen c.q. te gaan googlen naar het onderwerp. Maar wel genoeg interesse heeft in het artikel op zich zelfstaand
Ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen genoeg interesse heeft om verder onderzoek te doen c.q. te gaan googlen naar het onderwerp. Maar wel genoeg interesse heeft in het artikel op zich zelfstaand
Pagina: 1