Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firefox 3.5.3 & Vista: kan geen downloads opslaan!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren FF 3.5.3 geinstalleerd, en merk nu dat ik geen enkele download meer kan opslaan. De download manager klaagt over schrijfrechten: maakt niet uit welke folder of welk bestandstype, alles wordt geweigerd.

Bekend probleem? Is er iets aan te doen? Ik zou normaal FF weer gedowngrade hebben (vorige versie werkte prima), maar ja, ik kan nergens meer iets opslaan, en had FF als mijn enige browser geinstalleerd.

Elke hulp is welkom!

Dank, Niels

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-11 17:52
Firefox al opgestart in veilige modus? Of als administrator? Al eens in de settings gekeken? Gegoogled naar het wijzigen van schrijfrechten?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Als admin helpt niet; Google biedt geen oplossingen. In veilige modus werkt 't gelukkig wèl, dus ik kan in elk geval downgraden... thanks!

Toch is het raar; weet wat dit probleem veroorzaakt?

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 16:57
Heb dit ook eens gehad, werd door AVG veroorzaakt. Weet niet of je die hebt draaien, maar als het zo is kan je hem even uitzetten/deïnstalleren.

Vimeo, YouTube

Verwijderd

Topicstarter
dát had ik idd online gezien als bekend probleem, maar ik heb geen AVG... verder nog iemand ideeën?