Toon posts:

915+ met toelopend beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 915+ geeft een beeld dat aan de linkerkant net iets 'hoger' of 'wijder' is dan aan de linkerkant waardoor ik in de rechteronderhoek een beetje speling over heb en ook een klein beetje in de rechter bovenhoek terwijl de linkerhoeken dus precies aansluiten.

iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Heb een Elsa Gladiac Ultra als vid-kaart, maar lijkt me stug dat het daar aan kan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
trap

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

???

Verwijderd

osd nog niet geprobeerd?
daar kan je (bij mijn 795 FT tenminste) heel wat veranderen...
ok je zin loopt niet helemaal lekker, mar ik denk dat ik je wel begrijp ;)
gewoon op de toets OSD rossen, dan naar shape, set drukken en dan naar de gewenste vervormer, en dan met pijltjes van osd naar links of rechts gaan, en weer set douwen en dan weer osd
iig
zo is mijn osd (nog ff voor ALLE duidelijkheid, osd is onscreen display, dat wat je oproept met die toetsen op je monitor)

• Cap
  • Niet online

Cap

lol

Verwijderd

Topicstarter
heheh, mijn post was eigenlijk ook 1 lange zin ja :) Het is alleen echt duidelijk de hoek rechtsonder waarbij de laatste 3 centimere ineens krom naar boven loopt, maar een paar mm, maar toch voldoende om morgen LG maar eens te bellen. De rechter bovenhoek loopt weer krom naar beneden alleen dat is veel minder dan de onderhoek....toch niet helemaal goed lijkt me.

Verwijderd

Zo'n afwijking had ik ook met mijn iiyama.
Heel snel LG opbellen en een nieuwe vragen, ik heb gehoord dat je de eerste 14 dagen na aankoop zonder reden mag ruilen...

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Ik heb nog niet 1 flatron of diamondtron of trinitron gezien waarbij de beeldlijnen aan de rechterkant vh. niet naar boven of beneden afbuigen!!! Het ligt er een beetje aan hoe erg het is (verschilt per monitor) of het je echt opvalt. Volgens mij is dat gewoon de prijs die je betaalt voor een platte buis!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
het valt me wel op, aan de onderkant is het iets van 3 mm over de laatste 3 cm dus dat zie je wel. Ga straks effe bellen.

Verwijderd

Inderdaad met platte buisjes wat meer problemen maar toch hoort het niet zou je zeggen. Zeker ruilen!

• Cap
  • Niet online

Cap

ik heb de flattron en ik heb het niet
Pagina: 1