• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:58
Hallo,

Ik heb hier een Samsung T240HD en gebruik die als monitor voor men PC en als TV. Nou zag ik net in mijn digitale TV menu dat er nieuwere software update beschikbaar was dan de gene die hij daarvoor gebruikte. Die heb ik aangevinkt zodat hij die als standaard zou gaan gebruiken, daarna zet hij zichzelf uit en gelijk weer aan. Hij probeert naar Nederland 1 te gaan, laat die 1 seconde zien en gaat weer uit. Daarna gaat hij automatisch aan en ga zo maar door.
Ik denk dat er iets fout is gegaan tijdens de update o.i.d. maar zou niet weten wat. Ik weet ook niet of het een upgrade bedoeld was voor de digitale tuner of dat de upgrade van Samsung afkomt en dus bedoelt was voor de TV zelf. Want ik heb de antenne (van digitenne) rechtstreeks aangesloten op de interne DVB-C tuner van de TV zelf.

Heeft er iemand een idee om mijn TV weer 'goed' te krijgen? Een harde reset of een andere manier om de instellingen terug te zetten?

Alvast bedankt

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:39
Toevallig nog aansluiting voor analoog signaal?
Als deze het wel doet ligt het idd aan die upgrade (update?)

Drive it like you stole it.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:58
Met upgrade bedoel ik idd update, (niet echt goed geformuleerd.)

Analoog signaal heb ik op de betreffende kamer niet maar als ik naar de analoge tv modus ga zeg maar dan blijft die wel gewoon staan en kan ik ook het menu in komen en alle instellingen aanpassen. In digitale modus kom in het menu niet eens in omdat die er dan al uit springt en dus uit gaat.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanished1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10-2022
Hallo JKratos,

Ik heb nu precies het zelfde probleem als jij omschreven hebt. nadat ik de software update gedaan had bij mijn T240HD start de DTV elke keer opnieuw op zodra ik die als source aangeef. Bij PC of analoge tv werkt hij prima en de cammodule van digitenne werkt wel in mijn vader zijn samsung scherm T220HD.

Heb je dit probleem al weten op te lossen toevallig, of zijn er andere mensen die mij eventueel verder willen/ kunnen helpen?