Acer X203w met ATI 4870 Problemen

Pagina: 1
Acties:

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hallo

Ik heb sinds kort enkele problemen met mijn beeldscherm die toont namelijk rare beelden waar aan de rechterkant van mijn scherm 1/4 deel over de breedte raar begint te flikkeren. Verder dan dat is het niet want het punt waar het begint staat een zwarte streep op. Vanaf daar tot aan de rand van het scherm speelt zich dit probleem. Eerst was het nog maar enkel 2 tot 2,5cm nu is dit al vergroot van 2,5cm naar 6 - 10cm.
Ik heb de monitor aangesloten op een andere pc en daar was het probleem niet tevoorschijn gekomen maar als ik een ander LCD scherm op mijn eigen vga kaart aansluit heb ik ook geen problemen het enkel en alleen met dit scherm. Ik heb de VGA kabel vervangen door een Nieuwe net uit de verpakking dit verhielp het probleem ook niet, ook heb ik dikke en dunne vga kabels gebruikt. Ik zelf denk dat het aan de monitor ligt en/of aan de verbinding van mijn DVI naar VGA adaptertje.

Ik heb hier een filmpje met wat ik bedoel ik heb geen enkel geen idee hoe dit komt ik heb zelf alles geprobeerd wat in mij op kwam.

edit:

Zou het kunne door mijn subwoofer van Logitech de Z-5500 aangezien ik weet dat die sub een zware magneet straling heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door wou5er op 17-09-2009 00:55 ]