Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 13:35

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Hallo beste mensen. Ik zit met een ik-kan-niet-kiezen probleempje.

Ik heb momenteel een Mio Moov 370.
Deze is defect en ik kan hem laten repareren (4-8 weken duurt dat).
Of ik kan een bedrag van 125euro retour krijgen en krijg ik hem dus niet terug.
De navigatie heeft een jaar geleden 225 gekost, en de garantie is nu bijna op (3 weken).

Ik vind de Mio tegenvallen. Er zit alleen West Europa op en ik wil eigenlijk graag ook Kroatië erop.
Dat kost me rond en naarbij de 70 euro.

Een andere optie is een Becker of TomTom kopen.
Kosten Becker Traffic Assist Z 205: +/- 260 euro
TomTom weet ik zo niet welke ik moet hebben dan.

Mijn eisen: TMC, geheel Europese mappen, rijbaanadvies.

Wat kan ik nu het beste doen? De Mio laten repareren en updaten, De genoemde Becker kopen of een TomTom aanschaffen? In dat laatste geval welke TomTom?

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

maak op http://www.kieskeurig.nl/navigatie_systeem/zoeken/uitgebreid je functies wat je hebben wil bekend, dan komen er een aantal uit, zoek daar uit welke je kan betalen.

Zoek van die een revieuw en de beste kan je aanschaffen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
racoon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:08:
maak op http://www.kieskeurig.nl/navigatie_systeem/zoeken/uitgebreid je functies wat je hebben wil bekend, dan komen er een aantal uit, zoek daar uit welke je kan betalen.

Zoek van die een revieuw en de beste kan je aanschaffen.
Bedankt!
Deze is het geworden, de Garmin Nuvi 775T

http://www.kieskeurig.nl/...t/prijzen/288442/#prijzen

Met als doorslaggeving ten opzichte van de restde FM-transmitter om het geluid via de radio te laten gaan.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mooi :) Het is natuurlijk wel zo handig om eerst even op sites zoals Kieskeurig te kijken voordat je een topic opent. Het is altijd beter als je jezelf eerst een idee vormt over wat je wilt kopen, en daarna pas met eventuele vragen hier aanklopt.

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:07:
Mooi :) Het is natuurlijk wel zo handig om eerst even op sites zoals Kieskeurig te kijken voordat je een topic opent. Het is altijd beter als je jezelf eerst een idee vormt over wat je wilt kopen, en daarna pas met eventuele vragen hier aanklopt.
Ja sorry hiervoor, ik wist niet eens dat je op kieskeurig dat zo netjes in kon vullen.
Blijkt dat kieskeurig ook een goede website is geworden!

Maar misschien is dit topic nog wel handig voor andere mensen :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
frankwopereis schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:02:
Bedankt!
Deze is het geworden, de Garmin Nuvi 775T
Ik hoop dat de routes beter berekend worden dan op de low-budget Nuvi's, heb daar minder goede ervaringen mee: productreview: Garmin Nüvi 255WT Europa (Europa)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1