• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Aangezien ik binnenkort zowel een iPod nano als iPhone heb ben ik eigenlijk op zoek naar een dubbele dock daarvoor. Je hebt er 1 van griffin maar die ondersteunt alleen charging afaik. Zijn er dubbele docks te koop waarmee je ook kan syncen?

Momenteel heb ik een universal dock...

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik denk niet dat die er zijn, tenzij je ze op twee aparte computers aansluit, ik heb er geen ervaring mee, maar kan je dmv 2 usb kabels, twee apperaten tegelijk laten syncen met iTunes?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Ja dat kan. Ik heb nu een shuffle & een nano die aan dezelfde itunes hangen.

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is het niet handiger om gewoon twee losse docks te hebben? Ik heb zelf hier nu op mijn bureau een iphone dock (geen universal, maar hij is wel erg strak :> ) en een shuffle dock en ook nog eens een ipod classic los hangend aan een kabel en heb absoluut niet de behoefte de docks/kabels samen te voegen. Nu kan ik het een beetje showoff klaarzetten zodat mensen die binnenkomen zien dat ik drie apple producten sync ook al liggen ze er niet 8) oke misschien doe ik dat weer niet maar de iphone dock kost *maar* 25 euro, kost in ieder geval geen rib uit je lijf en staat gewoon erg stylish

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

DealExtreme heeft ook een hele categorie iPhone/iPod-docks, en voor 7 dollar met een wisselkoers van net geen 1,40 dollar voor je euro en gratis verzendkosten het overwegen waard.

Dual syncing zou ik trouwens niet eens aan beginnen omdat je USB-snelheid daarvoor te laag ligt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky