Anoniem: 314728

Topicstarter
Omdat ik de andere topic niet zo overzichtelijk vind. Heb ik maar deze topic opgestart met dank aan alle mensen die gepost hebben bij de grote s8000 topic
Gelieve on-topic te blijven

nieuwe firmware
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=814.0
lees eerst de flash beginners guide!
En om de gsm op download modus te zetten, druk op de 3 knoppen
volume omlaag + camera + off switch
je kan de gsm best via instellingen->telefoon->pc connectie
als massa opslag apparaat zetten, dan ben je zeker dat je computer de gsm herkent
Tips & Trics
1. Om een screenshot te maken tijdens bekijken van de video's druk rechts op camera knop
2. om sms bericht te vergroten, druk op volume knopen
3 Om 2 LED lampjes aan te zetten druk*#0*# kies daarna MegaCam
4 widgets bekijken zonder op de pijl te hoeven drukken, druk op lege plek op het scherm

games, surf met gsm naar
wapking.mobi
gratis gps
(wel connectie nodig met internet dus dataverkeer)
wap.amazegps.com
versie voor de samsung eternity kiezen

1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)
2. Alleen opslaan maar nog niet aanzetten!
3. Schakel de telefoon uit en daarna weer aan.
4. Ga naar buiten en ga in het menu naar: Instellingen/Telefoon/GPS-Instellingen/GPS-positie/Satellietstatus
5. Wacht tot er een aantal satellieten verschijnen bij ongeveer 6 satellieten, ga 1 stap terug naar GPS-positie, als het goed is moet er nu een breedtegraad/lengtegraad/hoogte verschijnen (bij mij klopt de hoogte niet, maar maakt niet uit voor de werking van Amaze.)
6. Ga nu in het menu naar Games en meer en klik op Amaze, zorg dat je verbinding hebt met Wifi of een internetbundel hebt!
7. Klik bij de vragen of je akkoord gaat op Toestaan, één keer vragen (toch wordt het elke keer gevraagd maarja.)
8. Amaze vraagt naar Regionale instellingen, vul dit in naar je eigen wensen
9. Als het goed is kleurt het rode sateliet icoontje linksboven in de hoek, groen! Gelukt Amaze heeft satellieten en het navigeren kan beginnen.
Note: Onderbreek Amaze niet open niet het Menu en ook geen Taakbeheer, want dan is Amaze zijn satellieten kwijt en moet het bovenstaande opnieuw worden doorlopen, met uitzondering van stap: 1, 2, 8
(Ik denk dat dit verbeterd als er een aparte versie voor de Jét komt, ik weet niet hoe het zit als je gebeld wordt.

]

andere navigatie software:
route66 deels betalend
googlemaps
Bestanden makkelijker op je Jet
upload ze van je PC op wap-upload.net en dan kan je ze makkelijk downloaden als je met je gsm naar de site surft, ze komen terecht in je map 'overige bestanden'

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 314728 op 16-09-2009 18:59 ]

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Goed initiatief! Ik hoop dat de mods er toestemming voor hebben gegeven. Zelf heb ik sinds een maand de jet en hij bevalt prima. Alleen het downloaden van apps via de apps zoeker in de telefoon werkt niet echt super. Ben al meerdere malen aan `t zoeken geweest maar ben weinig intressants tegen gekomen op de navigatie na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoetzak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
gratis gps
(wel connectie nodig met internet dus dataverkeer)
wap.amazegps.com
Is dat dan dataverkeer tijdens het gps gebruik of gwn om gegevens te downloaden bij het opstarten?
Ik heb nog een probleem, dat rode sattelietje wilt nooit groen kleuren, ook al herhaal ik de eerste stappen een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:09

Oekol

waka waka hey hey

hoe zit het met échte geschikte games voor de jèt?
want die games die ik op wapking download zijn niet volledig touchscreen of zelfs helemaal niet.
en hebben zo irritante balk onderin met pijltjes wat super klein is

verder leuk topic, goed initiatief!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Ik las net dat er nog een aanbieder van navigatie is die voor de Samsung Jet geschikt is, maar ik heb er geen ervaring mee. Maar wel goed dat er meer opties komen lijkt me! :)

Zie volgende link naar Blogcatalog
Wordt aangeboden door Rousen

Zijn er mensen die dit al hebben draaien?
Vroeg me af of er kosten aan zijn verbonden (niet kunnen vinden).

Ik vond net nog een gratis optie, nl: http://beta.skobbler.co.uk/mobile/manual
(Moet wel registrere bij skobbler mobile, kan anonym worden gebruikt gedurende 14 dagen. Daarnaa moet je registreren om te kunnen blijven gebruiken). Installere op je mobiel door naar: wap.skobbler.de te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door hoi_roy op 13-10-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram0001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 11:31
Anoniem: 314728 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:16:
1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)
\
moet je dit doen op je pc of op de jet? naar die site gaan

gr bram

edit: hoe weet je dat die eternity versie op de jet werkt, is dit getest?

[ Voor 10% gewijzigd door bram0001 op 15-10-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324361

Ja zal wel niet kunnen maar hier komt mijn vraag;

Als ik een pagina, bijvoorbeeld mijn hotmail bookmark als widget zie ik de actuele pagina in het klein als widget. Ik wil gewoon een mailsymbool bijvoorbeeld. Heeft iemand een idee of dit kan. Gewoon zoals Youtube het logotje heeft als snelkoppeling zo wil ik dat ook aanpassen.

Iemand een idee

Anoniem: 325591

Die gratis optie heb ik even geinstalleerd... deze maakt gebruikt van dataoverdracht en niet van de ingebouwde gps... geen goede optie dus :-)
heb je nog andere software / mogelijkheden gevonden?
hoi_roy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:08:
Ik las net dat er nog een aanbieder van navigatie is die voor de Samsung Jet geschikt is, maar ik heb er geen ervaring mee. Maar wel goed dat er meer opties komen lijkt me! :)

Zie volgende link naar Blogcatalog
Wordt aangeboden door Rousen

Zijn er mensen die dit al hebben draaien?
Vroeg me af of er kosten aan zijn verbonden (niet kunnen vinden).

Ik vond net nog een gratis optie, nl: http://beta.skobbler.co.uk/mobile/manual
(Moet wel registrere bij skobbler mobile, kan anonym worden gebruikt gedurende 14 dagen. Daarnaa moet je registreren om te kunnen blijven gebruiken). Installere op je mobiel door naar: wap.skobbler.de te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2024

Troubular

The One and Only

Heeft iemand al een client gevonden om het lokale netwerk te benaderen op de Jet ?
(http zit er standaard op, maar ik heb nog geen smb clients e.d. gevonden...

Zodat je video's en mp3s vanaf het netwerk kan spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Troubular op 13-11-2009 19:24 . Reden: Toevoeging reden ]

"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-06 07:39
Ik ben bezig geweest met amazegps.
maar als ik via de jet naar het wap adres ga, opend die vervolgens de site en komt meteen de melding niet voldoende geheugen
sluit programma's en probeer opnieuw!
meteen er na krijg ik de taakbeheer waar alleen de wap site en het buroblad op te zien zijn.
en sluit ik alle apps. en probeer opnieuw maar het is een eindeloze cirkel waar ik in zit.
Wat doe ik verkeerd????

Ik heb ook via de de computer de s8000 als opslag media aangesloten en vervolgen de jar bestanden gecopieerd (via samsung software was helemaal een drama!!!) en vervolgens de jar bestanden gestart maar ook dit werkt niet.

Ik heb het zolderraam al open staan om de hele boel naar buiten te kegelen ;) maar ik dacht geeft niet op vraag het eerst hier nog eens :)

Graag hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

my_fiero schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:09:
Ik ben bezig geweest met amazegps.
maar als ik via de jet naar het wap adres ga, opend die vervolgens de site en komt meteen de melding niet voldoende geheugen
sluit programma's en probeer opnieuw!
meteen er na krijg ik de taakbeheer waar alleen de wap site en het buroblad op te zien zijn.
en sluit ik alle apps. en probeer opnieuw maar het is een eindeloze cirkel waar ik in zit.
Wat doe ik verkeerd????

Ik heb ook via de de computer de s8000 als opslag media aangesloten en vervolgen de jar bestanden gecopieerd (via samsung software was helemaal een drama!!!) en vervolgens de jar bestanden gestart maar ook dit werkt niet.

Ik heb het zolderraam al open staan om de hele boel naar buiten te kegelen ;) maar ik dacht geeft niet op vraag het eerst hier nog eens :)

Graag hulp!
Je kunt ook we-travel proberen of de jar proberen te installeren op de volgende manier: http://www.phonebattles.c...-samsung-s8000-jet-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-04 12:08
Bij het installeren van amAzegps op mijn samsung jet gaat er iets niet helemaal goed. Ik volg precies alle stappen zoals hier boven beschreven, maar bij het opstarten van amAze blijft hij een soort van hangen op het scherm: "Java powered, laden'. Weet iemand waar dat aan ligt?

Maakt het trouwens uit of je de signed of unsigned versie van het programma download?

groeten,
Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggman
Ik heb het nog eens geprobeerd en ben er achter gekomen dat hij helemaal geen verbinding probeerd te maken met internet. Dus misschien zit daar het probleem.
Aan de andere kant is er niks mis met mijn verbinding, zowel mobielinternet als wifi. Dus ik sta nog steeds voor een raadsel.

Iemand een idee? alsvast bedankt voor het meedenken!

groeten,
Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333354

beste arjan,
ik heb precies hetzelfde probleem met mijn nwe samsung jet8000.
ik heb amze geinstalleerd om mijn mobiele telefoon (versie5.0) en als ik amaze wil opstarten nadat ik het heb geinstalleerd blijft hij in het startscherm java hangen.
weet jij al wat er mis is of hoe we dit kunnen oplossen?
wil heel graag de gps functie gebruiken vandaar!
alvast bedankt!
gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggman
Helaas, ik ben ook nog niets opgeschoten.

Op dit forum krijg ik zoals je ziet geen reactie. Ik heb ook gezien dat op kieskeurig dit probleem wordt beschreven, maar ook daar geen oplossing voor alsnog!

Hopen dat iemand op dit forum alsnog wilt reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkllrpim
  • Laatst online: 30-05 16:55
Hee,
ik weet niks over jullie navigatiesoftware, maar zelf heb ik Nav4All op mijn jet staan. Deze moet voor zover ik weet iig tot het einde van het jaar gratis werken.
wel heb ik een andere vraag:

hoe kan ik mijn volume dempen terwijl ik bijvoorbeeld aan het browsen ben? of in andere progjes natuurlijk. Hij scrolt dan alleen maar naar beneden ofzo?

thx

[ Voor 5% gewijzigd door mkllrpim op 09-12-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126345

hallo Arjan, ben je er reeds uitgeraakt? mijn Jet blijft ook hangen als ik amazegps opstart ( versie 5.0) groeten Guy
Pagina: 1