Omdat ik de andere topic niet zo overzichtelijk vind. Heb ik maar deze topic opgestart met dank aan alle mensen die gepost hebben bij de grote s8000 topic
Gelieve on-topic te blijven
lees eerst de flash beginners guide!
En om de gsm op download modus te zetten, druk op de 3 knoppen
volume omlaag + camera + off switch
je kan de gsm best via instellingen->telefoon->pc connectie
als massa opslag apparaat zetten, dan ben je zeker dat je computer de gsm herkent
2. om sms bericht te vergroten, druk op volume knopen
3 Om 2 LED lampjes aan te zetten druk*#0*# kies daarna MegaCam
4 widgets bekijken zonder op de pijl te hoeven drukken, druk op lege plek op het scherm
wapking.mobi
wap.amazegps.com
versie voor de samsung eternity kiezen
1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)
2. Alleen opslaan maar nog niet aanzetten!
3. Schakel de telefoon uit en daarna weer aan.
4. Ga naar buiten en ga in het menu naar: Instellingen/Telefoon/GPS-Instellingen/GPS-positie/Satellietstatus
5. Wacht tot er een aantal satellieten verschijnen bij ongeveer 6 satellieten, ga 1 stap terug naar GPS-positie, als het goed is moet er nu een breedtegraad/lengtegraad/hoogte verschijnen (bij mij klopt de hoogte niet, maar maakt niet uit voor de werking van Amaze.)
6. Ga nu in het menu naar Games en meer en klik op Amaze, zorg dat je verbinding hebt met Wifi of een internetbundel hebt!
7. Klik bij de vragen of je akkoord gaat op Toestaan, één keer vragen (toch wordt het elke keer gevraagd maarja.)
8. Amaze vraagt naar Regionale instellingen, vul dit in naar je eigen wensen
9. Als het goed is kleurt het rode sateliet icoontje linksboven in de hoek, groen! Gelukt Amaze heeft satellieten en het navigeren kan beginnen.
Note: Onderbreek Amaze niet open niet het Menu en ook geen Taakbeheer, want dan is Amaze zijn satellieten kwijt en moet het bovenstaande opnieuw worden doorlopen, met uitzondering van stap: 1, 2, 8
(Ik denk dat dit verbeterd als er een aparte versie voor de Jét komt, ik weet niet hoe het zit als je gebeld wordt.
]
route66 deels betalend
googlemaps
Gelieve on-topic te blijven
nieuwe firmware
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=814.0lees eerst de flash beginners guide!
En om de gsm op download modus te zetten, druk op de 3 knoppen
volume omlaag + camera + off switch
je kan de gsm best via instellingen->telefoon->pc connectie
als massa opslag apparaat zetten, dan ben je zeker dat je computer de gsm herkent
Tips & Trics
1. Om een screenshot te maken tijdens bekijken van de video's druk rechts op camera knop2. om sms bericht te vergroten, druk op volume knopen
3 Om 2 LED lampjes aan te zetten druk*#0*# kies daarna MegaCam
4 widgets bekijken zonder op de pijl te hoeven drukken, druk op lege plek op het scherm
games, surf met gsm naar
wapking.mobigratis gps
(wel connectie nodig met internet dus dataverkeer)wap.amazegps.com
versie voor de samsung eternity kiezen
1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)
2. Alleen opslaan maar nog niet aanzetten!
3. Schakel de telefoon uit en daarna weer aan.
4. Ga naar buiten en ga in het menu naar: Instellingen/Telefoon/GPS-Instellingen/GPS-positie/Satellietstatus
5. Wacht tot er een aantal satellieten verschijnen bij ongeveer 6 satellieten, ga 1 stap terug naar GPS-positie, als het goed is moet er nu een breedtegraad/lengtegraad/hoogte verschijnen (bij mij klopt de hoogte niet, maar maakt niet uit voor de werking van Amaze.)
6. Ga nu in het menu naar Games en meer en klik op Amaze, zorg dat je verbinding hebt met Wifi of een internetbundel hebt!
7. Klik bij de vragen of je akkoord gaat op Toestaan, één keer vragen (toch wordt het elke keer gevraagd maarja.)
8. Amaze vraagt naar Regionale instellingen, vul dit in naar je eigen wensen
9. Als het goed is kleurt het rode sateliet icoontje linksboven in de hoek, groen! Gelukt Amaze heeft satellieten en het navigeren kan beginnen.
Note: Onderbreek Amaze niet open niet het Menu en ook geen Taakbeheer, want dan is Amaze zijn satellieten kwijt en moet het bovenstaande opnieuw worden doorlopen, met uitzondering van stap: 1, 2, 8
(Ik denk dat dit verbeterd als er een aparte versie voor de Jét komt, ik weet niet hoe het zit als je gebeld wordt.
]
andere navigatie software:
route66 deels betalendgooglemaps
Bestanden makkelijker op je Jet
upload ze van je PC op wap-upload.net en dan kan je ze makkelijk downloaden als je met je gsm naar de site surft, ze komen terecht in je map 'overige bestanden'[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 314728 op 16-09-2009 18:59 ]