[TNT] Pakket in Engeland gestrand

Pagina: 1
Acties:

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-01 20:50

mr.paaJ

generatie cmd+z

Topicstarter
Ik heb laatst via TNT-post een pakket naar iemand in Engeland gestuurd. De post heeft geprobeerd het te bezorgen maar dat is niet gelukt. Via tracktrace.nl is het pakket te volgen en daar staat dat het pakket geweigerd is. De ontvanger zegt zelf niets gezien te hebben.

Nu ligt het pakket dus nog ergens in Engeland, maar het is niet af te halen. Het track nummer dat ik gekregen heb bij het opsturen snappen ze daar niet. Volgens de ontvanger hebben ze een 8-cijferige code nodig terwijl ik hier een 3S nummer gekregen heb.

Op het postkantoor konden ze me hier niet mee helpen en stuurden ze me door naar het TNT kantoor, die ook niets konden betekenen. Als ik TNT bel krijg ik geen mensen aan de lijn maar alleen een automaat.
Ik heb nu online een onderzoeksaanvraag ingediend maar dat kan nog wel twee weken duren.

Heeft iemand een idee hoe ik aan de 8-cijferige code kan komen of wat ik verder kan doen om het pakket zo snel mogelijk te kunnen laten ophalen?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-01 22:11
Heeft TNT geen algemeen nummer waar je een medewerker aan de lijn kunt krijgen? Zij het, via die automaat?

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-01 20:50

mr.paaJ

generatie cmd+z

Topicstarter
misschien dat ik een optie gemist heb maar kwam het nergens tegen. Ik loop het nog wel een keer door.

...
iemand aan de lijn gehad en het enige dat ze kunnen doen is het terugsturen en uitzoeken wat er mis ging. Dat kan tot 3 maanden(!) duren volgens de telefoonmevrouw. gelukkig wordt het pakket wel normaal teruggezonden.
denk dat ik maar even geduld moet hebben dan.

[ Voor 57% gewijzigd door mr.paaJ op 16-09-2009 17:44 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

beetje late reactie maar toch...
Mijn moeder kwam er laatst achter dat de tracking naar de UK maar tot de grens gaat, PTT/TNT heeft geen contract met de UK voor tracking blijkt 8)7

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?