Headset voor +-20 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• OsiriX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2024
Hallo

Ik zoek een headset voor ongeveer 20 euro. Het uiterste maximum dat ik er voor wil geven is €35.

Enkele eisen:
- Half open headset (dus niet voor achter het hoofd maar over het hoofd)
- Geen pijn aan de oren krijgen door het dragen van de headset
- Redelijk tot goede geluidskwaliteit
- Microfoon die naar boven gedraaid kan worden
- Zowel geluid als microfoon compatibel met vista (en win7)

Ik zoek mensen die een headset hebben in deze prijsklasse en die hun ervaring met mij kunnen delen.
Ik ga deze headset voornamelijk gebruiken voor muziek en films, maar misschien ook af en toe eens een spel.

Alvast bedankt

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

... hobbel naar de dixons (?) en probeer wat headsets uit.
Iedereen heeft een andere bouw/structuur kop, wat voor mij fijn ziet ... kan voor jou vreselijk zijn.
Soms heeft de ben-van-dijk wel leuke dingen liggen op dit gebied; beetje pingelen voor de prijs kan daar makkelijk

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 16-09-2009 16:16 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Begin eens in de pricewatch

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

En "redelijk tot goede geluidskwaliteit" is voor iedereen ook verschillend. Wat jij mooi kan vinden kan de ander niet om aan te horen vinden. Plus dat met een budget van maximaal €35,- je al zeker niet in de categorie "goede kwaliteit" terecht komt.

Overigens zijn dit topics niet toegestaan: Beleid betreffende: Wat moet ik kopen? - topics.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Delusion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:41
De Pricewatch staat er vol van. Ook met reviews.
Zelf heb ik goede ervaringen met Sennheiser. :)

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-02 10:28

Thapous

Nee toch niet.

Creative Fatality is imo een van de besten in dit prijssegment.
Pricewatch: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset
Review (t.net user): productreview: Creative Fatal1ty Gaming Headset review door danielrene

Verder is de microfoon buigbaar en zelfs te demonteren. Geluidskwaliteit is prima, maar voor de een voldoet het natuurlijk sneller als de ander.

//Thapous

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 13:12

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik kan je deze aanraden http://tweakers.net/pricewatch/153726/creative-fatal1ty-gaming-headset.html Kost niet veel, erg stevig, en een super bass, toen de mijne kapot ging heb ik hem gewoon weer gekocht :). Hij kan alleen niet naar boven draaien(de mic) je kunt hem er wel afhalen.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
OsiriX schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:13:
Hallo

Ik zoek een headset voor ongeveer 20 euro. Het uiterste maximum dat ik er voor wil geven is €35.

Enkele eisen:
- Half open headset (dus niet voor achter het hoofd maar over het hoofd)
(Half)-open v.s. gesloten heeft niks te maken met de draagband op of achter het hoofd? :?
- Microfoon die naar boven gedraaid kan worden
Kunnen ze bijna allemaal.
- Redelijk tot goede geluidskwaliteit
- Zowel geluid als microfoon compatibel met vista (en win7)
Kies je een "traditionele" headset met twee mini-jack aansluitingen die je aansluit op je geluidskaart, dan is de kwaliteit van je geluidskaart logischerwijs ook van invloed op de geluidskwaliteit. Maar zolang je geluidskaart goed geinstalleerd is op Vista/7 werkt dit altijd.
Alleen wanneer je een USB-headset kiest elimineer je de geluidskaart als factor; alleen dan moet je wel even op de doos kijken of deze een Vista-drivertje aan boord heeft, maar dat is in 90% van de gevallen tegenwoordig wel zo.
- Geen pijn aan de oren krijgen door het dragen van de headset
Ja dat is dus erg persoonlijk. Ga dus gewoon naar een winkel en kijk wat ze hebben en wat je prettig lijkt..

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

thanks, but no thanks...

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.