Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet online -> verkeerde trainingwaarden

Pagina: 1
Acties:

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 21:58
Beste allemaal,

Ik heb al sinds tijden een ADSL2+ abonnement van online, werkte voorheen prima.
Nou ben ik verhuist, dus adsl meeverhuist, geen probleem. Aangesloten en in eerste instantie werkte alles naar behoren. Maar nu sinds onbekende tijd heb ik problemen met de trainingswaarden die de modem kiest, deze zijn te laag.
Uiteraard heb ik online gebeld, gemaild etc. maar die lui zijn nog meer clueless dan ik en zeggen dat het komt door een router. Ik zal niet in details treden maar die jonge van de klantenservice had geen leuk gesprek aan mij Geen onzin verkopen online!

Ik heb al vanalles geprobeerd natuurlijk (behalve dan de leipbox van online aansluiten wat meneertje klanteservice zo graag wil) zoals de modem resetten, bekabeling controleren.
Ook ff de statistieken van de modem erop nageslagen, ziet er goed uit in mijn ogen, zie hieronder;

DSL Status: Up
DSL Modulation Mode: ADSL2+
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 11343 Kbps (dit zou eerder 18000 + moeten zijn)
Upstream Rate: 668 Kbps (dit zou 1000 moeten zijn)
Downstream Margin: 10 db (goed genoeg)
Upstream Margin: 9 db (goed genoeg)
Downstream Line Attenuation: 12 (weet niet precies wat dit is)
Upstream Line Attenuation: 7
Downstream Transmit Power: 21
Upstream Transmit Power: 12

Encapsulation: RFC1483 Bridged
Multiplexing: LLC
QoS: UBR
PCR Rate: 0
SCR Rate: 0
Autodetect: Enable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Applied -- OK

Volgens meneertje klanteservice zit ik op 305 meter van de centrale dus daar mag het ook niet aan liggen. Iemand tips? Die klantenservice gaat me niet helpen denk ik...

Bedankt online! Ik denk al weer aan een ander abonnement...