hallo allemaal,
wie kan mij helpen.
ik weet niet watik het best kan doen.
ik heb een floppydtv voor reparatie terug gestuurd naar salland.eu( winkel).
ik kreeg een mail van salland met het volgende:
Geachte heer/mevrouw Verhoef
Naar aanleiding van uw RMA wordt uw Digital Everywhere DVB-C FloppyDTV vervangen, helaas moeten wij u mededelen dat het product door de betreffende fabrikant uit productie is genomen en derhalve niet langer leverbaar is.
Op dit moment kunnen wij u twee opties aanbieden:
1) Reparatie
Het product door laten sturen naar de fabrikant voor reparatie/vervanging. Dit traject duurt gemiddeld 4 tot 6 weken. Dit is de gebruikelijke manier van garantieafhandeling.
2) Creditwaarde
Een creditwaarde voor het product. Dit bieden wij aan als extra stukje service richting u. De creditwaarde wordt berekend aan de hand van aanschafbedrag, garantietermijn, compleetheid en gebruikte periode en is enkel te gebruiken om een ander product aan te schaffen. Terug storten van dit bedrag is niet mogelijk. De creditwaarde bedraagt: €117,45.
Mocht u besluiten om gebruik te gaan maken voor de creditwaarde, dan kunt u een vervangend artikel uitzoeken in onze webwinkel. Het sallandnummer hiervan mag u mailen als reply op deze mail. Wij zullen het product dan in bestelling zetten en verrekenen voor u, zodat u zelf geen order hoeft te plaatsen. De creditwaarde blijft 3 maanden geldig.
Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
RMA department
Salland Automatisering
opzich ben ik wel voor de creditwaarde omdat ik het toch wel op me bankrekening krijg via me vader die wel wat wilt kopen.
alleen vind ik de 117,45 een beetje weinig
( ik heb hem voor 150 ex verzend gekocht)
maar als ik voor optie 1 kies en ik krijg een gerepareerde/ (nieuwe) terug kan ik die via tweakers.net/marktplaats verkopen i.c.m. mijn alphacrypt module.
alleen gaat het verkopen van die dingen ook niet meer echt goed :
http://link.marktplaats.nl/279304858
kan iemand mij advies geven?
ik wil hem echt kwijt en voor zoveel mogelijk geld!
het liefst wil ik voor de floppydtv en alphacrypt module 200 euro binnenslepen
mvg,
Ruben Verhoef
Edit;
mail naar salland
Beste Salland,
ik ben aan het kijken welke stap ik zal ondernemen ik denk (reparatie) omdat ik het bedrag van optie 2 iets te laag vind.
maar ik heb een vraag over optie 1.
weet u zeker dat ik het product gerepareerd/vervangen terug krijg? hier twijfel ik namelijk over omdat ik het nieuws ook heb ontvangen van digital everywhere :
(Dear digital everywhere customers,
after several months struggling with difficult market conditions, digital everywhere decided to stop its activities.
Manufacturing of products has been stopped and support has been reduced to the minimum.
digital everywhere wants to thanks all its customers and all the users which with their efforts and feedback greatly help in continuosly improving the FireDTV / FloppyDTV.)
bron: www.digital-everywhere.com
ik heb nog 1 vraag voor de zekerheid.
als stap 1 (reparatie) niet gaat lukken welke stappen worden er dan ondernomen?
u hoort nog van mij welke stap ik zal ondernemen.
m.v.g.
Ruben Verhoef
wie kan mij helpen.
ik weet niet watik het best kan doen.
ik heb een floppydtv voor reparatie terug gestuurd naar salland.eu( winkel).
ik kreeg een mail van salland met het volgende:
Geachte heer/mevrouw Verhoef
Naar aanleiding van uw RMA wordt uw Digital Everywhere DVB-C FloppyDTV vervangen, helaas moeten wij u mededelen dat het product door de betreffende fabrikant uit productie is genomen en derhalve niet langer leverbaar is.
Op dit moment kunnen wij u twee opties aanbieden:
1) Reparatie
Het product door laten sturen naar de fabrikant voor reparatie/vervanging. Dit traject duurt gemiddeld 4 tot 6 weken. Dit is de gebruikelijke manier van garantieafhandeling.
2) Creditwaarde
Een creditwaarde voor het product. Dit bieden wij aan als extra stukje service richting u. De creditwaarde wordt berekend aan de hand van aanschafbedrag, garantietermijn, compleetheid en gebruikte periode en is enkel te gebruiken om een ander product aan te schaffen. Terug storten van dit bedrag is niet mogelijk. De creditwaarde bedraagt: €117,45.
Mocht u besluiten om gebruik te gaan maken voor de creditwaarde, dan kunt u een vervangend artikel uitzoeken in onze webwinkel. Het sallandnummer hiervan mag u mailen als reply op deze mail. Wij zullen het product dan in bestelling zetten en verrekenen voor u, zodat u zelf geen order hoeft te plaatsen. De creditwaarde blijft 3 maanden geldig.
Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
RMA department
Salland Automatisering
opzich ben ik wel voor de creditwaarde omdat ik het toch wel op me bankrekening krijg via me vader die wel wat wilt kopen.
alleen vind ik de 117,45 een beetje weinig
maar als ik voor optie 1 kies en ik krijg een gerepareerde/ (nieuwe) terug kan ik die via tweakers.net/marktplaats verkopen i.c.m. mijn alphacrypt module.
alleen gaat het verkopen van die dingen ook niet meer echt goed :
http://link.marktplaats.nl/279304858
kan iemand mij advies geven?
ik wil hem echt kwijt en voor zoveel mogelijk geld!
het liefst wil ik voor de floppydtv en alphacrypt module 200 euro binnenslepen
mvg,
Ruben Verhoef
Edit;
mail naar salland
Beste Salland,
ik ben aan het kijken welke stap ik zal ondernemen ik denk (reparatie) omdat ik het bedrag van optie 2 iets te laag vind.
maar ik heb een vraag over optie 1.
weet u zeker dat ik het product gerepareerd/vervangen terug krijg? hier twijfel ik namelijk over omdat ik het nieuws ook heb ontvangen van digital everywhere :
(Dear digital everywhere customers,
after several months struggling with difficult market conditions, digital everywhere decided to stop its activities.
Manufacturing of products has been stopped and support has been reduced to the minimum.
digital everywhere wants to thanks all its customers and all the users which with their efforts and feedback greatly help in continuosly improving the FireDTV / FloppyDTV.)
bron: www.digital-everywhere.com
ik heb nog 1 vraag voor de zekerheid.
als stap 1 (reparatie) niet gaat lukken welke stappen worden er dan ondernomen?
u hoort nog van mij welke stap ik zal ondernemen.
m.v.g.
Ruben Verhoef
[ Voor 21% gewijzigd door rubenverhoef op 16-09-2009 11:21 ]