Toon posts:

HarmanKardon AVR 137 aansluiten op Topfield 5300K (KPN)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.148 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht op het forum maar kon hier niks over vinden, daarom heb ik een nieuw topic geopend.

Ik wil graag mijn geluid van de Topfield (receiver KPN) over de speakers van de Harman Kardon laten lopen. Op de Topfield zit een optische aansluiting, deze heb ik aangesloten op de optische aansluiting van de Harman Kardon, ik krijg er geen geluid uit. please help.

thnx,

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:54
Wat heb je zelf al geprobeerd?

RTFM? Druk even op je digital knop op je afstandsbediening en ga dan naar optical 1/2 coax 1/2 en luister waar er geluid uit komt.

Verwijderd

Topicstarter
De topfield is compensiet aangesloten op de tv en ik heb de topfield met een optische kabel aangesloten op de HK AVR 137.
Er zijn 2 optische ingangen op de HK avr 137 er is eentje al aangesloten op de xbox 360 elite, en heb dus ook eentje gebruikt voor de topfield reciever maar ik krijg een geluid eruit. Het is me wel gelukt met de xbox.

thnx voor de snelle reactie.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Instelling audio uitvoer in de Topfield is al goed?

Staat de H/K op de goede ingang (DVD/CD/OPT1/OPT2)?

Zoals al vermeld: wat heb je zelf al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de optische ingang 1 geprobeerd, waar de xbox360 op aangesloten is, er daar krijg ik geluid uit, maar sluit ik optische kabel aan van de xbox in optische ingang 2 geen geluid. Ik weet niet hoe ik de HK op Video/opt2 moet zetten.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-12 17:03
Ik neem aan dat de AVR 137 niet zo veel verschilt van de AVR 135 en daar zit gewoon een VID2 knop op de AB.

http://manuals.harman.com...%20Guide/AVR135remote.pdf

Ook met de source knop op de receiver kom je langs Video 2.

De receiver zoekt zelf of de coax of optical aansluit gebruikt wordt.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lang leve handleidingen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:33:
ik heb de optische ingang 1 geprobeerd, waar de xbox360 op aangesloten is, er daar krijg ik geluid uit, maar sluit ik optische kabel aan van de xbox in optische ingang 2 geen geluid. Ik weet niet hoe ik de HK op Video/opt2 moet zetten.
Daar hebben ze handleidingen voor uitgevonden.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:30

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Met alle respect, maar deze issue is wel erg basic en kan je met behulp van de handleiding (of lekker op de knopjes drukken :+ ) prima oplossen denk ik..

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.