[Windows 7] Foutmelding in atbroker.exe

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanmorgen kreeg ik bij het overnemen van m'n Windows 7 Ultimate X86 PC de volgende melding in beeld.
Toepassingspop-up: AtBroker.exe - Toepassingsfout : Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000142). Klik op OK om de toepassing te sluiten.
Het enige wat hielp was een keiharde reset, want na lokaal inloggen kwam er net als via RDP alleen een zwart beeld en een witte pijl. Muis beweegt nog wel.

Ik heb dit ook wel eens gehad met Windows Vista Ultimate X86. Je zou toch verwachten aan het aantal hits binnen Google over mensen die dit hebben gehad met Windows Vista, dit opgelost zou zijn in Windows 7.

Heeft iemand anders hier ervaring mee binnen Windows 7 of Windows Vista?

Verwijderd

Titelfix en naar Windows Clients.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik ben de fout één keer op Windows 7 tegen gekomen toen ik de machine via RDP over wou nemen, en heb dezelfde workaround als op Vista gebruikt:
Anywho - a workaround for now is to do CTRL-ALT-END and choose Logoff.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
ging toch om RDP server?

Verwijderd

Topicstarter
Zer0 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:19:
Ik ben de fout één keer op Windows 7 tegen gekomen toen ik de machine via RDP over wou nemen, en heb dezelfde workaround als op Vista gebruikt:
Anywho - a workaround for now is to do CTRL-ALT-END and choose Logoff.
zal het eens proberen, maar zie ook menigeen mensen berichten dat dit niet helpt..

anyhow, weer lekker brák *snip* :(

trollen mag je thuis voeren

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 17-09-2009 09:16 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat je er meer aan hebt om dit draadje eens door te lezen:
http://social.technet.mic...d8-4564-8840-aba2c66dfa6e

Het zou namelijk best wel eens te maken kunnen hebben met je RDC instellingen, als je daar wat minder features door laat geven (Local resources > More) kun je misschien die melding voorkomen.
Denk aan een brakkige printerdriver bijvoorbeeld.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1