Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA] Opstarten wordt regelmatig niet volledig uitgevoerd.

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat het opstarten meestal niet volledig wordt uitgevoerd.
In de notification bar komen dan niet alle iconen voor en windows functioneert daarna ook niet normaal.
Bijvoorbeeld windows laat dan niet de inhoud van de prullenbak zien. Ook de zoek-functie werkt dan niet.

Ik gebruik Vista Ultimate.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ok, bedankt voor deze mededeling :)

Zoals je merkt: je topicstart laat wat te wensen over - ik mis bijvoorbeeld ook wat nou je probleem is wat je opgelost wil hebben, je maakt nu een 'opmerking' zeg maar.

Normaal gesproken zien we graag terug wat je zelf eventueel al hebt geprobeerd om een oplossing te vinden, omdat we dan ook niet met allerlei suggesties hoeven te komen die je allang hebt getest bijvoorbeeld.
Kortom, datgene wat ook in Het algemeen beleid wordt gevraagd.

Omdat dat in je topicstart ontbreekt gaat deze dan ook dicht, je mag het natuurlijk wel opnieuw proberen met een completere topicstart waar de ontbrekende info in staat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.