Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videobestanden afspelen in lage(re) kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 16:01
Mijn netbook heeft moeite met het afspelen van HD-videobestanden. Het lijkt mij toch dat er applicaties zijn waarmee je dergelijke bestanden in een lagere kwaliteit kan afspelen zodat ik ze wel normaal kan bekijken?
Of overschat ik de huidige technologie nu?

Converteren ga ik niet aan beginnen, dat duurt veel te lang.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je het niet wilt converteren; hoe verwacht je dan een lagere kwaliteit te kunnen krijgen? Dat gaat natuurlijk niet werken. Omdat converteren veel tijd kost, kun je dat dus niet real-time doen terwijl je de video aan het bekijken bent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 16:01
Spider.007 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:37:
Als je het niet wilt converteren; hoe verwacht je dan een lagere kwaliteit te kunnen krijgen? Dat gaat natuurlijk niet werken. Omdat converteren veel tijd kost, kun je dat dus niet real-time doen terwijl je de video aan het bekijken bent :)
Ok, ik hoopte eigenlijk dat het van hoge naar lage kwaliteit wel mogelijk was, maar niet dus. Dan maar gewoon de convert-applicatie laten draaien 's nachts.

Bedankt.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mplayer heeft wat opties voor 'on the fly' coderen; maar als jou pc/netbook het afspelen niet trekt, dan zal on the fly encode ook niet gaan werken. vrees dat je toch moet moet encoderen, of netbook upbraden, of lager kwaliteit filmpjes downloaden :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards