Hallo allemaal,
Sinds gister heb ik een nieuwe INTEL X25-M SATA SOLID-STATE DRIVE (80gig).
Nu was ik begonnen met een nieuwe schone windows XP pro installatie maar stuit ik op het volgende probleem.
Wanneer de installatie compleet is, inclusief SP 2.
Begin ik met het installeren van de moederbord driver gevolg door de ethernet driver, en dan de audio driver.
Ik heb dit meerdere malen eerder gedaan, en weet precies de volgorde van de vorige keer.
Echter nu bij het installeren van de de audio driver, krijg ik de melding, dat de Co-installatie programma ongeldig is.
Mijn moederbord is de MSI K9A2-CF met aanboord een soundkaart.
Het gaat om de Realtek HD Audio driver, de versie op mijn cd die bij het moederbord hoort is
Realtek High Defination Audio Driver R1.73
Is er misschien een verband met de SSD drive?
Ik heb geen idee, op een andere HDD kan ik het wel gewoon installeren.
Wie kan mij helpen?
Sinds gister heb ik een nieuwe INTEL X25-M SATA SOLID-STATE DRIVE (80gig).
Nu was ik begonnen met een nieuwe schone windows XP pro installatie maar stuit ik op het volgende probleem.
Wanneer de installatie compleet is, inclusief SP 2.
Begin ik met het installeren van de moederbord driver gevolg door de ethernet driver, en dan de audio driver.
Ik heb dit meerdere malen eerder gedaan, en weet precies de volgorde van de vorige keer.
Echter nu bij het installeren van de de audio driver, krijg ik de melding, dat de Co-installatie programma ongeldig is.
Mijn moederbord is de MSI K9A2-CF met aanboord een soundkaart.
Het gaat om de Realtek HD Audio driver, de versie op mijn cd die bij het moederbord hoort is
Realtek High Defination Audio Driver R1.73
Is er misschien een verband met de SSD drive?
Ik heb geen idee, op een andere HDD kan ik het wel gewoon installeren.
Wie kan mij helpen?