Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271850

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een iPod Touch. Maar ik wil een dock ervoor hebben. Maar voor ik die wil kopen heb ik nog wel een paar vragen.
1. Is de Apple Dock wel het kopen waard, of kan ik beter een dealextreme dock kopen.
1.1 Is de Apple Remote het kopen waard? (Die zit er niet op alle sites bij).
2. Hij past er toch nog in als je een hoesje gebruikt? Heb zo'n apart opzetstukje erbij waar mijne wel in past.
3. Is het mogelijk om de line out ingang aan te sluiten op een Geluidsset en je computer er ook tegelijk op aan te sluiten?
Of moet je dan speciale geluidsboxen kopen?

Bedankt!

p.s: heb Logitech Boxen gevonden voor de pc met iPod dock, maar hij moet hem ook opladen! En bij die dock kraakt het geluid nog al las ik, dus die valt af.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 271850 op 15-09-2009 21:32 ]

Anoniem: 271850

Topicstarter
Bump

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 11:32

Padvinder

doet z'n best

Ik neem aan dat je het geluid van je Apple Dock aan je stereo wilt aansluiten, en daarnaast de audio uit van je computer aan je stereo? Anders snap ik vraag 3 niet helemaal.

Als ik het goed begrepen heb, is het simpel:
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/CABLE-457.JPG
2x

het mannetje van deze kabels sluit je aan op het linker en rechter kanaal van je versterker (AUX in). Dan heb je van 1 AUX ingang, 2 AUX ingangen gemaakt.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:05
Padvinder schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:08:
Ik neem aan dat je het geluid van je Apple Dock aan je stereo wilt aansluiten, en daarnaast de audio uit van je computer aan je stereo? Anders snap ik vraag 3 niet helemaal.

Als ik het goed begrepen heb, is het simpel:
[afbeelding]
2x

het mannetje van deze kabels sluit je aan op het linker en rechter kanaal van je versterker (AUX in). Dan heb je van 1 AUX ingang, 2 AUX ingangen gemaakt.
En wat krijg je dan als je beide apperaten die op de speaker zijn aangesloten tegelijk gebruikt? Of gebeurt er dan helemaal niets...

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 11:32

Padvinder

doet z'n best

Geluid door elkaar... ik heb zo ook m'n digitenne ontvanger en m'n PC op m'n versterker aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Wat ik me afvraag, als je het op deze manier oplost blijft het geluid dan wel stereo? Oftewel: kan de versterker uit 1 van de kanalen (audio computer of iPhone dock in mijn geval) stereo halen? Of is dat hier überhaupt niet aan de orde? Heb er geen verstand van :)

Edit: nevermind. Even niet aan gedacht dat je nog steeds in beide kanalen beide kabels kunt doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 307734 op 06-10-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 16:19
Ik heb zelf een audio mengpaneeltje ertussen zitten. Dit zorgt er voor dat beide kanalen gewoon geactiveerd kunnen zijn zonder problemen :)
Pagina: 1